Illyria Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei jeg vil kjøpe en Tamagotchi til bursdagen til en venn av meg. Det er de små greine hvor man passer et sånn lite dyr som var sinnsykt populært for noen år siden. Men nå finner jeg ingen steder å kjøpe det!! Takk for alle gode svar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så det i leikebutikken for en måneds tid siden, sjekka alle leikebutikker i området? (: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kjøpte på en tilfeldig lekebutikk (altså, husker ikke hvilken) til søsteren min nettopp. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 ok thnx glemte å si at jeg helst vil kjøpe den fra en norsk blir for mye stress å bestille fra utlandet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vet briobutikker har den (mine har iallefall). Både den og "littlest petshop" utgaven Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Clas Ohlson hadde en haug forrige gang jeg var innom. De har sikkert de samme varene overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå