Telcontar Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har fått låne en gammel, men meget god, Tamron 90mm 2.5 fra tidlig 90-tallet. Her er to av bildene jeg er mest fornøyd med etter tur langs elva igår. Er på jobb så jeg har bare ganske små versjoner tilgjengelig av bildene, skal legge opp større når jeg kommer hjem. Kritikk og kommentar mottas med takk. Telcontar Edit: Lagt til større bildefiler Endret 20. november 2006 av Telcontar Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) hvilke kamera har du brukt.. Syns bildet med stolen var tøff.. uvanlig, og god morgen stemning. men burde fjernet buskasen nederst til venstre.. Endret 20. november 2006 av DeViSoR Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Kameraet er en Nikon D80, selve objektivet er egentlig til en Canon, men bruker en sånn adapt2all sak for bruke den med Nikon. Telcontar Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette var vakre bilder. Fine farger som gir en behagelig stemning. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Her vil jeg slutte meg til de andre og si at bildene var kjempebra! Disen i bakgrunnen gav en helt spesiell stemning, og gjør at bakgrunnen ikke blir for dominerende. Likte spesielt det første bildet, hvor svanene i vannet effektivt forhindrer at bildet blir for "tomt". Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Takker for gode tilbakemeldinger. Til info, bildene ble tatt på kvelden, rundt 4-5 tiden hvis jeg husker rett. Er ikke så veldig flink i Photoshop så jeg har ikke prøvd på noe PP. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå