L2killer Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Hei hei hei alle sammen! Noen som vet om et BRA Anti Virus og Internett Security prog for nedlasting? Kom botri et som Anti Virus som fjerna 1gb med Virus, men jeg kan ikke kåmme på hva det var.. Så det jeg trenger nå er Anti Virus prog og Internett Security.. (noe brae helst, slik at jeg slipper å formatere 1 gang i uka) +Er det skadlig å formatere hvis jeg gjør det for mange ganger? Har nemmelig formatert over 50 i det siste halvåret Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Sjekke her? + Formatering.. Vet ikke om det er skadelig, men du kjeder deg kraaftig hvis du formaterer 50 ganger i halvåret Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Du har dårlige nettvaner/driver med altfor masse nedlasting dersom du må formatere 50ganger på eit halvt år pga virus eller spyware. Vil anbefale AVG free antivirus. Bruk Opera eller FireFox som nettlesar. Dersom du bruker windows xp håper eg du har SP2. Ta på brannmuren dersom den er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå