jjjafari Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei! Jeg har skaffet en spesielll versjon av windows vista, og det sies at jeg må ha amd 64 prosessor, men jeg har hørt i ettertid at jeg bare trenger å ha ett hovedkort som støtter 64bit? Tror dere at dette stemmer? Og hvor / hvordan finner jeg ut om hovedkortet mitt støtter 64bit? jeg har vært på hjemmesiden til hovedkortet mitt (www.epox.nl) og jeg fant ike noe der, hovedkortet mitt er btw EP-5EPA+ kan noen være så snill og hjelpe meg litt her? Tusen takk.. Mv.h Jonas Jafari Endret 20. november 2006 av jjjafari Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 CPU'en din må være 64 bit også... Hovedkortet ditt støtter 775 socket CPU'er. Sjekk med hovedkort produsent hvilke CPU'er som støttes. Husk at en BIOS oppdatering kan gi støtte for nyere CPU'er. Lenke til kommentar
jjjafari Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 CPU'en din må være 64 bit også...Hovedkortet ditt støtter 775 socket CPU'er. Sjekk med hovedkort produsent hvilke CPU'er som støttes. Husk at en BIOS oppdatering kan gi støtte for nyere CPU'er. 7321077[/snapback] Så hvis jeg har Intel 3.0ghz prosessor, så kan jeg ikke instalere windows vista SELVOM hovedkortet mitt støtter 64bit? er det sånn å forstå? Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 CPUen må støtte 64bit for å installere et 64-bits OS. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du kan jo bare installere Windows Vista 32bit uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå