OleBrumHonning Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei Nå har jeg laget backup av mine data. Dette utgjør ikke mere enn ca 20gb tilsammen. På hd som jeg har lagt dette på har 200gb størrelse, så det er en del plass til overs. Kan jeg legge andre program på denne hd`en uten at dette påvirker sikkerhetskopieringen? Når jeg partisjonert min interne hd så delte jeg den opp i 40gb og 160bg. Skulle legge hele xp på den delen med 40gb, men etter at jeg hadde instalert xp så lå mappene "windows", "dokument and settings" og " programfiler" der også. Prøvde å slette å legge inn xp flere ganger med forskjellig plass til xp, men dette skjeddde hver gang, hvorfor det? Etter som dette er sånn må jeg sikkerhetskopiere både partisjonene c og d, kan dette gjøres på samme sikkerhetskopierig? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan vel bare partisjonere opp den disken på nytt, for så å bruke den ene delen til å legge en ny backup, mens du kan lagre data på den andre... Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Da må jeg vel bruke ett program for dette. Er det noen som har link til ett bra program jeg kan bruke? Dette er en ekstern hd med usb tilkobling jeg da skal partisjonere. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gå på kontrollpanelet , administrative verktøy, diskbehandling.. der kan du partisjonerere og formatere... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan bruke partition magic. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hvordan partisjonere jeg da? har kun brukt formatering. Ser ikke valget partisjonerering? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Formater disken først.. så når du skal sette den opp på nytt.. så får du valgt størrelse.. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Nå er det ordnet, måtte slette den gamle partisjonen først, før jeg fikk valget om å partisjonere. Du kan velge formatering og partisjonering, slik at dette blir gjort i samme operasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå