4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann folkens! Her sitter jeg å skriver nynorsk tentamen! Snakk om god overvåkning av datamaskinene, eller hva? Er så sinnsykt tåpelig Kvifor i adle dagjar å netjer sga me skrivje nynoregs? Femmeren i boks, eller hva? Ingen andre som har tentamen idag da? Her går det iallefall ned uendelige liter med cola, boller og sjokolade Følte bare en viss trang til å poste en post! Bare kritiser meg, og kom med gode måter for rettskriving, om noen føler for det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nynorsk er ein fin ting det! Ein må hugse på at det er dette som er det næraste ein kjem ordentlig norsk! Eg skulle ynskje eg kunne læra nørrånt språk og, sidan det virkar meget spanande! Lukke til, uansett! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Om du skriver nynorsk sånn, så stryker du Lykke til. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, sitatet ditt på nynorsk, steffenz: "Kvifor i alle dagar og netter skal me skrive nynorsk?" Om man vil, kan man nesten skrive nynorsk helt likt bokmål. Det er selvsagt noen forskjeller da... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) kritiser meg, og kom med gode måter for rettskriving, om noen føler for det 7320959[/snapback] Eg trur det blir kalla førebuing, og er noko du skulle brukt delar av dagen i går på. Edit: Jaffe@ For å gjøre forskjellen enda mindre til bokmål kan du bytte ut "me" med "vi". Endret 20. november 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Stemmer, stemmer.. Forberedning.. Var selvfølgelig tull det der første sitatet, men så veldig mye bedre enn det er jeg ikke Sitter forøvrig med stave og rettekontroll samt flere skrivebord. Ett med dere, og ett med stilen jeg skriver.. Gøy med svar.. Så slipper jeg å bare spise sjokolade Har bytta ut vi med me eg.. Men glemmer å bruke det konsekvent! Endret 20. november 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skriver du like mange ganger kolon p i stilen din? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Jeg var en dag ute å gikk Plutselig kom en mann Han hadde en hatt . Så en stund etterpå kom det er vindkast Der mannen mista hatten " Du har ikke sittet lenge på forum som 14 åring før du skriver sånn på prøver. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har tenkt litt på å gjøre det, men tviler sterkt på at læreren min vil forstå det Skal derimot argumentere at helsesøsters undervisning burde inngått i kunst og håndtverk undervisningen ... Har forresten nettopp funnet ut at CD-rommen på denne maskinen er defekt, sånn at når jeg trykker på den kommer det en svært irriterende lyd for dem rundt meg! Fantastisk bra, eller hva? Jeg elsker off-topics Endret 20. november 2006 av steffenz Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har tenkt litt på å gjøre det, men tviler sterkt på at læreren min vil forstå det Skal derimot argumentere at helsesøsters undervisning burde inngått i kunst og håndtverk undervisningen ... Har forresten nettopp funnet ut at CD-rommen på denne maskinen er defekt, sånn at når jeg trykker på den kommer det en svært irriterende lyd for dem rundt meg! Fantastisk bra, eller hva? Jeg elsker off-topics 7321113[/snapback] ta å skriv ferdig stilen din o stikk hjem du Da kan du sitte her og loke hjemmefra Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hørtes ut som en god idè .. Men det er fryktelig gøy å sitte her inne også å diskutere med folk! Læreren sitter bare her, burde strengt tatt følgt med på meg.. Menmen.. Takk gud for at han ikke gjør! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 husk å skru av pc-en etter deg, en kompis hadde litt dårlig tid etter han hadde lastet ned en stil og levert. Han lot den stå oppe også stakk han Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jaja, nettopp kommet hjem fra en engelsk tentamen selv Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jaja, nettopp kommet hjem fra en engelsk tentamen selv Hvordan gikk det med deg da? Hva skrev du om ? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Først en masse gramatikk og så en stil En sterk 4 er nok ikke å unngå tipper jeg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nynorsk er noe herk. Jeg vil ha så lite språk som mulig Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 En sterk 4 er nok ikke å unngå tipper jeg Det høres bra ut, det våger jeg også å tippe! Nå skal jeg heldigvis logge ut fra denne maskinen, og inn på den hjemme! Takk for alle som har giddet å snakke med meg her Ha en fin dag videre.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Faktisk hjemme fra heldags jeg også. Skriftlig oppgave om særemne. 8 sider på to timer. Tips for særemne: Ikke analyser Camilla Collets kvinnefigurer i forhold til trærne i bøkene hennes, ta om noe som er litt morsomt, som tegneserier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hadde heldagsprøve i norsk i dag, jeg. Jeg skulle skrive et kåseri om å flytte, jeg endte opp med et kåseri om hvor forferdelig Finnmark er, og hvorfor du ikke bør flytte dit. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Denne er et resultat av mangel på SO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå