eternal Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det mulig å få gjort dette ennå? Hvor og pris? Har en crystal-xbox 1.4 med xecuter3. Hadde vært kjekt å ha muligheten til å spille av x264 720p. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Er dette klin umulig? Vet at det var en sjappe som het DigiWorks som drev med det her i Norge, men deres nettsider er nede - ser ut som de er konkurs. Er det noen som har en slik boks? Oppgraderer de eksisterende også? Hvor mye koster det ? Kanskje de hadde hatt et kit på lager hvis jeg hadde fått tak i de som står bak *håpe*. Send meg gjerne en melding hvis det er noen som er interessert i å bytte mot en Xbox m/Xecuter3 - aldri brukt på LIVE så det fungerer utmerket. Kan sikkert komme frem til en løsning med mellomlegg elns. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Fortsatt ingen? Vennligst ta kontakt hvis du vil selge. Gjerne innbytte m/mellomlegg for min xbox som beskrevet i 1 post. Hvis du f.eks vil spille XBOX live + ha litt penger å rutte med... Endret 23. januar 2007 av eternal Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 det er fult mulig! du trenger vist nokk samsung ram brikker.. leker med anken selv har bare ikke funnet ut hvordan jeg skal gjøre det enda! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 på ein nettbutikk eg fant, står det: "Oppskaler alle tenkelige video formater ifra 480i til 480p, 720p og 1080i (HDTV).". Premod XBOX med XBMC. Men det står ingenting om at CPU/RAM er oppgradert. Er det berre bogus då eller? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) hva heter butikken?? Endret 31. august 2007 av A14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå