L2killer Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei hei hei alle sammen! Noen som vet om et BRA anti virus prog for nedlasting? Kom botri et som fjerna 1gb med virus men jeg kan ikke kåmme på hva det var.. Så det jeg trenger nå er Anti Virus og Internett Security.. (noe bra helst, slik at jeg slipper å formatere 1 gang i uka) +Er det skadlig å formatere hvis jeg gjør det for mange ganger? Har nemmelig formatert over 50 i det siste halvåret Tittel editert av moderator slik at den ikke bryter med 3ordsregelen. Endret 24. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Ja, programmering er tross alt å lage programmer. Denne tråden hører vel hjemme en eller annen plass i programvare-delen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Ja, programmering er tross alt å lage programmer. Denne tråden hører vel hjemme en eller annen plass i programvare-delen. 7321089[/snapback] Flyttet nå..... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 AVG free edition er et greit antivirus progam. http://www.grisoft.com/doc/1 Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 23. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Takk for at du flytta tråden min Og takk for programmet Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 test heller NOD32 eller Avast, AVG er kun gratis frem til Januar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå