JaNeiJo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har bestillt meg Opteron 170 som skal klokkes. Har lest at kjøleren som følger med Opteron 170 er bra, men vurderer å kjøpe Zalman CNPS9500LED https://prisguiden.no/product.php?productId=37424 Er denne Zalman-kjøleren verd pengene eller er Opteron orginal-kjøleren god nok? PS: Er ikke ekstrem-klokker, men ønsker selvfølgelig bang for bucks. Noen innspill / erfaringer? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kjøleren som følger med er meget god Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 den orginal kjøleren er som oftest laget for en vis grad klokke hastighet på cpu. og jeg bruker den zalmanen du snakket om og jeg har ikke hørt no dårlig om den og jeg har core 2 duo som ligger på 27-34grader og vifta går på det laveste. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Ja, har lest mye skryt om den... ...og nå ble jeg plutselig 400kr fattigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå