Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også Quadro FX 3450 støtter 3840x2400, men tror nok ikke du har all verden Hz med den oppløsningen.

Her er det forresten et overblikk over flere tilsvarende kort.

Større oppløsning enn dette finnes også. Digitale kino er feks på 4096x2160.

Ser ut som Nvidia Quadro Plex har støtte for det her. Billigste modellen er på $17.500 og det trekker 520W.

Lykke til! Blir sikkert moro det der :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er det du skal bruke denne "serveren" til? Skal det være en CAD-workstation eller? 4000x2000 høyres jo også ut som en ganske ukurrant oppløsningen (2:1)

7322902[/snapback]

Istemmes. Er det en ting jeg stiller LITE krav til på en server så er det skjermkortet. Jeg sitter "aldri" å jobber fysisk på serveren uansett, bare kobler meg opp til den fra andre PCer. Forøvrig en sykt høy oppløsning :)

Lenke til kommentar
(CrZy_T @ 20/11-2006 : 15:59)

Hva er det du skal bruke denne "serveren" til? Skal det være en CAD-workstation eller? 4000x2000 høyres jo også ut som en ganske ukurrant oppløsningen (2:1)

Istemmes. Er det en ting jeg stiller LITE krav til på en server så er det skjermkortet. Jeg sitter "aldri" å jobber fysisk på serveren uansett, bare kobler meg opp til den fra andre PCer. Forøvrig en sykt høy oppløsning smile.gif

det stemmer at serveren skal være en CAD server... roac skjermkort har en del og si i servere det kommer bare anpå hva slags server man setter opp.. er det rein gateway/shell server eller lignende er jeg enig skjermkort har minimalt og si menne på for eks en som krever enormt med fps/oppløsning for eks en sånn server som det er snakk om i dette tilfele er det ganske viktig...

takker for alle svar.. har fått all den infoen jeg trenger...

Endret av eppis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...