UrgeLoL Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Og her er det noen som kjøre MAMA emulatoren MAME Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Rimeleg uinntresant for min del. Eg er meir spent på å få sjå noko media center opplegg, typ XBMC. Men at ein kan installere Linux på den, er vel eit steg i rett retning. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Stilig altså Blir fett om man kan kjøre mange ulike emulatorer på PS3 via Linux OS! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Stilig altså Blir fett om man kan kjøre mange ulike emulatorer på PS3 via Linux OS! 7320927[/snapback] PS2 emulator kanskje Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Rimeleg uinntresant for min del. Eg er meir spent på å få sjå noko media center opplegg, typ XBMC. Men at ein kan installere Linux på den, er vel eit steg i rett retning. 7320914[/snapback] har man linux så er ikke veien lang til VLC player. Som støtter det meste som er av videoformat og løsninger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Rimeleg uinntresant for min del. Eg er meir spent på å få sjå noko media center opplegg, typ XBMC. Men at ein kan installere Linux på den, er vel eit steg i rett retning. 7320914[/snapback] har man linux så er ikke veien lang til VLC player. Som støtter det meste som er av videoformat og løsninger 7321331[/snapback] Sant nok. Men eg vil ha eit skikkelig media center, ala XBMC, om du skjønar. Eg vil ikkje berre ha ein spelar som eg kan opna filer med - eg vil det skal sjå ut som ein medie center maskin også. Men som du seier, vegen er nok ikkje så lang. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja. Om de finner på en måte å navigere i linux med håndkontrollen, kan dette være interessant. Og da mener jeg en GOD måte. Jeg skal iallfall ikke ha mus og tastatur liggende tilkoblet. Til det bruket har jeg PCen min. Så i bunn og grunn er linux totalt uinteressant for min del. Men klarer de å lage et skikkelig mediacenter utav de mulighetene, kan det jo selvfølgelig være noe å se nærmere på. Men det som er piss med det, er jo at man må boote linux, før man kan se filmer o.l. Ingen av konsollene denne generasjonen kommer til å overgå en moddet xbox når det kommer til interface og brukervennlighet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja, me må sleppa å måtta boote linux. Det blir tungvint. Eg og har vanskeleg for å tru at noko kjem til å slå ein modda xbox(1) + XBMC. Men hvis PS3 får noko som liknar, og som blir navigert med hand-kontrollen, køyrer streams utav RAR filer over nettverk m.m. - då snakkar me. Maskina har mykje å bevisa (for meg) på den fronten endo. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Super mario på ps3 Mario Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja, me må sleppa å måtta boote linux. Det blir tungvint. Eg og har vanskeleg for å tru at noko kjem til å slå ein modda xbox(1) + XBMC. Men hvis PS3 får noko som liknar, og som blir navigert med hand-kontrollen, køyrer streams utav RAR filer over nettverk m.m. - då snakkar me. Maskina har mykje å bevisa (for meg) på den fronten endo. 7321745[/snapback] Jeg håper vi kan få noe så nice som XBMC som er HD-kompatibel denne generasjonen. Men begynner å tvile litt. Med linux har man en del muligheter, men man får som sagt denne boot-tiden som er litt fucked. Linux er fryktelig skalerbart, så om noen setter seg ned og lager en dedikert media center distro med enkelt GUI så kan det blir mycket bra. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Blir nok en PS3 på meg alikevel da. Noen som vet om du har 100% tilgang til CPU og GPU under linux? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Blir nok en PS3 på meg alikevel da. Noen som vet om du har 100% tilgang til CPU og GPU under linux? 7323504[/snapback] For meg virker det som at PS3 OSet ligger og kjører i bakgrunnen. Måten man bootet på tilsier at det er slik, men det kan jo hende de har løst dette på en genial måte... Og jeg har vanskelig for å tro at en standard PPC kjerne klarer å utnytte SPEene i Cell. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ser kjempeflott ut, ser og ut som dei fleste programmer i Fedora funker og, litt dumt at han ikkje åpna firefox og surfa litt eller brukte VLC Men dette lover verkeleg bra om eg kan bytte ut PCen min med ein PS3 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det infrarød mottaker på PS3 slik at den støtter universelle fjernkontroller slik som f.eks Logitech Harmony? Vurderer å skaffe meg en slik en, og hvis det blir et bra mediasenter opplegg på PS3 så hadde det jo vært knall om den fungerte der. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Nå er jeg ikke hundre prosent sikker men jeg tror ikke PS3 har infrarød mottaker. Jeg tror den bruker Bluetooth. Endret 20. november 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå