fotball Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Søsteren min har bursdag 13 desember, og min mor har bestemt seg for å gi henne en mobiltelefon, som hun har gnålt om de 3 siste årene. Jeg fikk dermed oppgave med å finne en: billig mobil uten abonnement kan godt ha farger helst ikke kamera trenger ikke mp3 spiller og slike ting Hun blir 12 år og kommer sikkert til å miste den en del ganger i bakken osv. Er det noen som vet om en perfekt mobil? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei eg hadde sjølv mobil på den tia å du fine fort ut at det e kjedeli når du har "ingen" i klasen te å senda meldingar med. Men eg har fone ein så kunne past den hette Nokia 2310 den har ikkje kamera eller noe, det ligge 1 spel innpå vett ikkje om du kan få fleire, men den har jalfall java støtte=D. Den har også ein stilig blåfarge runt deksele å mobilen kan fåes nedi 590 hos NetOnNet. ellers kan du lesa om funksjonane på https://prisguiden.no/product.php?pro...=specifications . Lykke til=D Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Samsung X660. Enkel og grei klapp-telefon. Den er sort/rød og altså litt jentete. Tror de fleste elkjøp selger denne med kontantkort. Endret 20. november 2006 av Loko Lenke til kommentar
fotball Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 takk for raske svar Nokia 2310 ser ut til å kunne passe kravene ganske bra Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 takk for raske svar Nokia 2310 ser ut til å kunne passe kravene ganske bra 7321744[/snapback] Det høyres bra ut, lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå