mastodon Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har et ASUS A7V333. Etter jeg hadde brut det i noen måneder frøs temperaturmåleren i ASUS Probe seg... den ligger på 40 grader samme eff oppgradert bios, avinnstallert7 innstallert probe men den ligger fortsatt på 40 grader.. d merkelige er at i biosen under Hardware Monitor viser den den riktige tempen... noen som har hatt problemer med dette? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har hatt noe av det samme problemet, emn fikk en annen temperatur. jeg tenkte jeg skulle klokke som fy. Åpnet vinduet, temperaturen på rommet falt til rundt 7 grader, men CPU ville ikke lengre ned enn 30 grader. Den var en gang oppe igjen på 31, men flat til 30 igjen.. Og dette var på satdard-hastighet. Etter at jeg lukket vinduet ble den også liggende på 30 grader.. Nå funker den plutselig igjen.. Var nede i 27 i natt.. :smile: Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det er et velkjent problem at Asusprobe viser 40°C. Har du prøvd å laste ned siste versjon av asusproben? du finner den på følgende adresse: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/UTIL/PC_Probe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Satt her for en tid siden og testet to indentiske Asus PE kort i samme maskin og der var temp 15 grader forskjell på de to kortene under helt like forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå