BeFs Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Grr.. Var jo på biltema for et par dager siden Kunne ha sagt det før da, hehe. Takk for tipset, skal prøve den, er ganske plaget med dugg enkelte ganger jeg også. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 For de med duggplager: Har du skiftet pollenfilter i det siste? Om du har det så klart... Vet noen som var veldig plaget med dugg. Var bare å skifte pollenfilter og bilen var duggfri...! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Pollenfilter .. Hehe, tror ikke folk visste hva pollen var på den tiden bilen min ble produsert. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Godt mulig... Hvilken bil er det=? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En Mazda 323 85-mod ... Eneste problemet med dugg er egentlig når jeg puster når det er kaldt ute.. Hender også at det dugger på utsiden av bilen om morgenen Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har ca samme "problemet" med min... Pajero 85... hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tro meg - jeg vet hva dugg er Enkelte ganger er det enten fullt av vann på innsiden av frontruta, eller fullt av is. Moro å skrape is på innsiden gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå