Gå til innhold

Michael Angelo og Dean gitarer

MacNitro

Anbefalte innlegg

Uten å ty til personangrep, kan jeg i det minste innrømme at det jeg sa var en smule på spissen, men jeg syns fortsatt at det er en dønn kjedelig gitarist. Teknikk, det har han av og til, men melodi? Jada, men syns jeg har hørt det før et par ganger før. Dessuten, syns ikke jeg ser han spille noe mer enn bare sweeping hele tiden. Telles liksom ikke frasering nå lenger?

http://youtube.com/watch?v=Dm038l3lXJI - Her ser du at teknikk har ikke alltid vært hans beste side. Usj.

7323552[/snapback]

det høres ut som du TROR du har peiling, teknikken hans er alltid på topp og han er ekstremt melodiøs di som sier noe annet har ikke peil de er bare misunnelige fordi di ikke klarer å spille sånn :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

7323552[/snapback]

det høres ut som du TROR du har peiling, teknikken hans er alltid på topp og han er ekstremt melodiøs di som sier noe annet har ikke peil de er bare misunnelige fordi di ikke klarer å spille sånn :tease:

7323728[/snapback]

"teknikken hans er alltid på topp og han er ekstremt melodiøs"

Jøss for en knakandes godt argument, lyst til å utdybe det litt? Hvordan kan vi vite at det ikke er du som tror du har peil? Kom med et par skikkelig argument, og utdyp påstandene dine.

Selv synes jeg han er temmelig kjedelig. Derimot har han gitt meg en god latter et par ganger, for makan til stygg type og fæl sveis skal du lete lenger etter! :wee:

Dean gitarer derimot har jeg ingenting imot. Venn av meg og gitarist i bandet har en Dean Razorback Two-Tone, og det er en knall gitar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Typisk n00b å dømme musikere etter hastighet..

For all del MacNitro.. Jeg vet at du har skillz i gitar, men likevel.

Hør litt på Eric Clapton du.. Det er gitarist det!

Lenke til kommentar
Typisk n00b å dømme musikere etter hastighet..

For all del MacNitro.. Jeg vet at du har skillz i gitar, men likevel.

Hør litt på Eric Clapton du.. Det er gitarist det!

7326738[/snapback]

hmm.. Eric Clapten og Michael Angelo er jo to helt forskjellig musikere, kan jo ikke sammenlignes :p men alikavel, sjønner pointe ditt, Eric Clapton er knall go å han lager bra musikk, ja! ;)

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
hmm.. Eric Clapten og Michael Angelo er jo to helt forskjellig musikere, kan jo ikke sammenlignes :p men alikavel, sjønner pointe ditt, Eric Clapton er knall go å han lager bra musikk, ja!  ;)

7328200[/snapback]

Jo de kan sammenlignes. Clapton spiller kongemusikk og er musikalsl, mens Angelo spiller bare kjapt, og på to gitarer samtidig osv. for å brife.

Lenke til kommentar

Altså hva er vitsen med å diskutera hvem som er best til en vær tid! Clapton å Angelo er så forskjellige gitarister som mulig. Men forskjellen er at Angelo klarer å spille som Clapton men ikke omvendt! Altså jeg har merket at mange er imot michael Angelo Fordi han har for kjedelige sanger! Heilt greit! men det er ett fåtall gitarister som mestrer å spille som han! Så han er n dyktig gitarist på mange måter! Men om hvem som er best er ikke noe å diskutere! Alle hver sin mening om hvem som er det! Og når han spiller på to gitarer er d brifing i noens øyne men imponerende og innspirerende for andre. En kan velge selv! Jeg syns at de som sir han bare kan spille fort burde høre mer av han! I mange sanger så er d litt av hvert! Han fortjener i alle fall respekt!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg snakker om musikalskhet. Greit nok at Angelo kunne spilt det samme som Clapton, men han kunne aldri ha laget det.

Forskjell på gitarspill og teater

Lenke til kommentar

Hvor mye av angelo har du hørt til å si d?

Jeg har sett 3-4 konserter og mye mp3.. jeg har hørt han spille som øystein sunde og som de fleste andre. Men han har sin egen stil! skjønner ikke hva dere har imot at han kan å spille? er dere imot Steve vai, Malmsten, joe Satriani og da eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kan du ikke prøve å lese det vi skriver da? At han lager kjedelig musikk, og at han ikke kunne laget det samme som mange andre! Greit at han greier å spille det, men han kunne aldri ha kommet opp med det! Må du ha det inn med skje eller?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Men hvis han lager mye det samme, så kopierer han.. Nok et tegn på svakhet hos en "musiker". Men dette gidder jeg ikke diskutere.

Skjønner at du liker han. Greit nok. Sier bare meningene mine, og som broren min sa: fakta!

Menmen.. Sånn er verden.. alle kan ikke være like perfekt som meg.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at det går for fort. Og hva i heiteste skal man med 36 bånd på gitaren?? Ufattelig. Men kan ha noe med at jeg ikke liker den type rock da. Glam opplegg.

Jeg synes at soloen din på en eller annen sang er bedre enn alt jeg har hørt av Angelo, MacNitro. Du spiller ikke like fort men det er MYE fetere å høre på.

Hør litt på David Gilmour dere - Ingen over (men noen på siden ;) )

Endret av Nabb2k
Lenke til kommentar

Hehe.. han har 29 bånd! lika vel er det mye.. men han kontrollerer det og båndene er han avhengig av i speed kills!! Men dere har deres mening! jeg digger når jeg hører sololøpene til hands without shaddows og angelo og nitro.. det er da min mening... har i alle fall repekt for de som trener 8-9 timer per dag og kan spille allt fra black metall til jazz

Lenke til kommentar
Hvor mye av angelo har du hørt til å si d?

Jeg har sett 3-4 konserter og mye mp3.. jeg har hørt han spille som øystein sunde og som de fleste andre. Men han har sin egen stil! skjønner ikke hva dere har imot at han kan å spille? er dere imot Steve vai, Malmsten, joe Satriani og da eller?

7329151[/snapback]

Jeg kan si meg enig med Malmsten, men aldri ALDRI sammenlign Vai/Satriani med Michael Angelo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...