MacNitro Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hei, jeg laget denne tråden så vi kan diskutere den største gitaristen som finnes(etter min mening) nemlig Michael Angelo Batio, han er eksrtremt allsidig og spiller allt fra jazz til hardbarka heavy metal, ingel spiller så rent heller, men jeg blir spezz deppa av at folk jeg kjenner som sammenligner Angelo med Kerry King eller Alexi Laiho ikke at de er dårlige men er d ikke litt rart å sammen ligne en gitarist i en sjanger med en annen gitarist i en helt annen sjanger. Hva synes forresten dere om Dean guitars?? jeg har prøvd min del av Dean og jeg synes de er deilige, jeg har spillt i en go del år nå å syns at Dean har noe som ingen andre har. Jeg vil ha dine meninger om Dean og Michael Angelo Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg quoter bare det jeg nettopp sa i en annen tråd: En ting skal være sagt når det gjelder Michael Angelo. Han spiller veldig fort und so weiter, og jeg krever ikke så veldig mye av en gitarist. Men at han holder seg i rett toneleie under solopartier er da et minstekrav. Og dette har tydeligvis ikke Michael Angelo fått med seg. Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg quoter bare det jeg nettopp sa i en annen tråd: En ting skal være sagt når det gjelder Michael Angelo. Han spiller veldig fort und so weiter, og jeg krever ikke så veldig mye av en gitarist. Men at han holder seg i rett toneleie under solopartier er da et minstekrav. Og dette har tydeligvis ikke Michael Angelo fått med seg. 7320643[/snapback] hører du ikke at han faktisk holder seg i rett toneleie? han er alltid i rett toneleie, han bare legger tonen ned for og så gå opp igjenn d høres deilig ut Endret 20. november 2006 av MacNitro Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nei? Til tider høres det rett og slett utrolig surt ut. Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Nei? Til tider høres det rett og slett utrolig surt ut. 7320686[/snapback] men nå er d ikke d som er spørsmålet heller, men hva synes du om f.eks. sangene han lager?? han er alltid i rett toneleie og jeg har hørt ALLE melodene til Angelo..... Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Haha, hvis du sier det så.. Menmen. Han er en god gitarist, for all del, men jeg liker ikke måten han "viser seg fram" på i enkelte sanger. Virker som han glemmer seg litt av da, og bare plasserer fingrene på vilkårlige plasser. Noen av sweeping-skalaene han bruker kunne vært litt bedre planlagt. Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Haha, hvis du sier det så.. Menmen.Han er en god gitarist, for all del, men jeg liker ikke måten han "viser seg fram" på i enkelte sanger. Virker som han glemmer seg litt av da, og bare plasserer fingrene på vilkårlige plasser. Noen av sweeping-skalaene han bruker kunne vært litt bedre planlagt. 7320728[/snapback] ja godt poeng det virker som det ikke er planlagt men det er faktisk det men jeg fortår ikke hva du mener med ''viser seg fram'' Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hei, jeg laget denne tråden så vi kan diskutere den største gitaristen som finnes(etter min mening) nemlig Michael Angelo Batio, han er eksrtremt allsidig og spiller allt fra jazz til hardbarka heavy metal, ingel spiller så rent heller, men jeg blir spezz deppa av at folk jeg kjenner som sammenligner Angelo med Kerry King eller Alexi Laiho ikke at de er dårlige men er d ikke litt rart å sammen ligne en gitarist i en sjanger med en annen gitarist i en helt annen sjanger.Hva synes forresten dere om Dean guitars?? jeg har prøvd min del av Dean og jeg synes de er deilige, jeg har spillt i en go del år nå å syns at Dean har noe som ingen andre har. Jeg vil ha dine meninger om Dean og Michael Angelo 7320571[/snapback] Michael Angelo = ekstremt kjapp.. for kjapp til tider.. neida, men musikken kan bli veldig lik til tider, i mine ører. men så har ikke jeg hørt alle sangene da. men det kan virke som om han lager 1000 versjoner av No Boundaries. men han er ekstremt skilla å all ære til han, som representerer Dean gitarer med glans:) Dean Gitarer= Drøm! var på Lyd og lys partner i Ålesund for litt siden å fikk se en av Dimebag darrel sine Dean. helt nydelig. fikk prøvd den me forsterker også. den er så perfekt lagd, halsen er fantastisk deilig, hodet har tøff form. Lyden som kommer fra en Dean er som regel best. vurderer sterkt og kjøpe en Dean fra USA neste år Go dean! Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lange soloer uten ende. Jeg er selv gitarist, og blir fort imponert over teknisk gode gitarister, men noen ganger kan det bli for mye av det gode. Samme syns jeg med Yngwie Malmstein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sorry, men det eneste han gjør er å spille kjapt.. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Haha, hvis du sier det så.. Menmen.Han er en god gitarist, for all del, men jeg liker ikke måten han "viser seg fram" på i enkelte sanger. Virker som han glemmer seg litt av da, og bare plasserer fingrene på vilkårlige plasser. Noen av sweeping-skalaene han bruker kunne vært litt bedre planlagt. 7320728[/snapback] MacNitro det KAN faktisk se litt sånn ut, at han plasserer fingrene på vilkårlige plasser. eller så er han bare så GO, at det kan virke sånn. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Haha, hvis du sier det så.. Menmen.Han er en god gitarist, for all del, men jeg liker ikke måten han "viser seg fram" på i enkelte sanger. Virker som han glemmer seg litt av da, og bare plasserer fingrene på vilkårlige plasser. Noen av sweeping-skalaene han bruker kunne vært litt bedre planlagt. 7320728[/snapback] ja godt poeng det virker som det ikke er planlagt men det er faktisk det men jeg fortår ikke hva du mener med ''viser seg fram'' 7320764[/snapback] sjekk ut videon til freigt train...da skjønner du hva han mener med viser seg fram. fyren kan bare spille fort! men passer bra i nitro... Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 MacNitro det KAN faktisk se litt sånn ut, at han plasserer fingrene på vilkårlige plasser.eller så er han bare så GO, at det kan virke sånn. 7320800[/snapback] Nå tenker jeg ikke på det jeg ser, men det jeg hører. sjekk ut videon til freigt train...da skjønner du hva han mener med viser seg fram. fyren kan bare spille fort! men passer bra i nitro... 7320805[/snapback] Det er faktisk Freight Train jeg hovedsaklig tenker på! Bare kom ikke på hva tittelen på sangen var. Du leste tankene mine Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Haha, hvis du sier det så.. Menmen.Han er en god gitarist, for all del, men jeg liker ikke måten han "viser seg fram" på i enkelte sanger. Virker som han glemmer seg litt av da, og bare plasserer fingrene på vilkårlige plasser. Noen av sweeping-skalaene han bruker kunne vært litt bedre planlagt. 7320728[/snapback] ja godt poeng det virker som det ikke er planlagt men det er faktisk det men jeg fortår ikke hva du mener med ''viser seg fram'' 7320764[/snapback] sjekk ut videon til freigt train...da skjønner du hva han mener med viser seg fram. fyren kan bare spille fort! men passer bra i nitro... 7320805[/snapback] det virker ikke som dere har sett mye av Angelo, men Angelo spiller ikke bare raskt jeg har hør mange melodier uten en eneste rask solo Lenke til kommentar
Amundlux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er vitsen med å trene hver dag i 25 år uten å vise seg frem! ingen kan si hvor god eller dårlig Michael er før de har prøvd å spille som han. Det krever mye trening og utolig pickingteknikk! Michael er ingen Helt for meg men jeg respekterer hans gitarspill. Hva er feil med å spille soloen på forskjellige måter! han mestrer det. Hva er da problemet! Begynn å hør musikken istede for å kritisere! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er feil med å spille soloen på forskjellige måter! 7320979[/snapback] Høhø, det er nettopp det han ikke gjør. Syns jeg hører de samme løpene om og om igjen. . Lenke til kommentar
Amundlux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 det er jo fordi du er så noob at du ikkje hører forskjell Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 det er jo fordi du er så noob at du ikkje hører forskjell 7321034[/snapback] det er noe som heter ''svar''. trykk på den når du svarer, da ser vi enklere hvem du svarer til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tror de fleste skjønnte hvem han svarte til? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uten å ty til personangrep, kan jeg i det minste innrømme at det jeg sa var en smule på spissen, men jeg syns fortsatt at det er en dønn kjedelig gitarist. Teknikk, det har han av og til, men melodi? Jada, men syns jeg har hørt det før et par ganger før. Dessuten, syns ikke jeg ser han spille noe mer enn bare sweeping hele tiden. Telles liksom ikke frasering nå lenger? http://youtube.com/watch?v=Dm038l3lXJI - Her ser du at teknikk har ikke alltid vært hans beste side. Usj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå