Zash Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Satt å spilte wow på laptopen min på fredag, da den plutselig frøs, og skjermen ble full av blåe og hvite striper. Jeg slo den av og håpte at det var et lite problem som kunne fikses med en restart, men da jeg sku starte pcen etter at jeg slo den av, hørte jeg at den startet, men det kom ingenting opp på skjermen... et å prøvd det et par ganger, ble jeg lei å lot den ligge en stund. etter et par timer så prøvde jeg igjen, og da fikk jeg opp loading screene, og et er en god del forsøk fikk jeg logget meg inn... fikk Blue Screen rett før windows loadingen var ferdi de første gangene. var innom sikkerhetsmodus og diverse på veien. Da jeg logget inn fikk jeg opp at "Windows has recovered from a fatal error". jeg håpte at problemet var fikset, men da jeg restartet pcen, var det samme problem... prøvde å reinstalere pcen, men da jeg var kommet 50% inn på den første delen av instaleringen, fikk jeg ny blue screen, og da jeg starte den igjen kom det ingenting opp på skjermen, selv om jeg hører at pc'en starter opp... Har windows XP pro på den... kan ligge inn bedre info om den seinere i dag.. Noen som har vært ute for dette problemet eller vet hva det er som gjør dette er jeg meget takknemmelig for svar. >Zash< Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For min del høres det ut som om det kan forårsakes av varme, eventuelt en lite medgjørlig RAM-brikke. Opplysninger om hvilken modell det er vil nok hjelpe på også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå