Gå til innhold

Ufarlige Vitse Program

Almadora

Anbefalte innlegg

denne siden er det mange morsomme ufarlige vitse program du kan starte på andres PC'er uten at de vet det :!: Har ikke prøvd men den som kopierer musa er kul! Også den som gjør at startmenyen følger musa di eller går vekk fra musa di! De er så kule ! Hvis noen vet flere slike sider please post dem her :thumbup:

EDIT:

OBS OBS!

Norton kommer til å legge merke til at en risiko er funnet! Vitseprogram :)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så morsomt ut, men tør ikke prøve det ut her på jobben. Helvete er løs dersom noen får virus eller noe annet tull skjer, så jeg kan ikke ta sjansen..

7321456[/snapback]

Jeg gjorde det på skolen her med de jeg var usikre på :D

Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane :whistle:

EDIT: Crash er drit kult :w00t: Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" :wee: Han klikka seff.

Endret av Almadora
Lenke til kommentar

Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane  :whistle:

EDIT: Crash er drit kult  :w00t:  Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" :wee: Han klikka seff.

7321839[/snapback]

"Ha ha ha!" Så utrolig gøy at du ødelegger PC-ene dere skal bruke på prøver og i timene for at det skal bli enklere for dere, du er jammen meg kul.

Lenke til kommentar

Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane  :whistle:

EDIT: Crash er drit kult  :w00t:  Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" :wee: Han klikka seff.

7321839[/snapback]

"Ha ha ha!" Så utrolig gøy at du ødelegger PC-ene dere skal bruke på prøver og i timene for at det skal bli enklere for dere, du er jammen meg kul.

7322278[/snapback]

Vi får jo aldri bruke PC'ene ellers... Who cares? Kan like godt legge inn shutdowns som legger seg i oppstarts mappa på alle pcene...

Lenke til kommentar

Prøve rbare disse replace key greiene... Ser ikke ut til å funke nei.

Det var alt jeg skulle prøve... Lurer på em den replace key greia funka så bra...

EDIT: Eneste sem skjedde vat at () ble til e akuratt sem LEL

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...