Almadora Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) På denne siden er det mange morsomme ufarlige vitse program du kan starte på andres PC'er uten at de vet det :!: Har ikke prøvd men den som kopierer musa er kul! Også den som gjør at startmenyen følger musa di eller går vekk fra musa di! De er så kule ! Hvis noen vet flere slike sider please post dem her EDIT: OBS OBS! Norton kommer til å legge merke til at en risiko er funnet! Vitseprogram Endret 20. november 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) ***Dobbel Post*** Endret 20. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du spammer noe helt utrolig! Ta heller og rediger første innlegget istedet for å legge til flere på samme post. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Du spammer noe helt utrolig!Ta heller og rediger første innlegget istedet for å legge til flere på samme post. 7320528[/snapback] OK Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Var noen ormer +++ i noen av dem da Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så morsomt ut, men tør ikke prøve det ut her på jobben. Helvete er løs dersom noen får virus eller noe annet tull skjer, så jeg kan ikke ta sjansen.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Så morsomt ut, men tør ikke prøve det ut her på jobben. Helvete er løs dersom noen får virus eller noe annet tull skjer, så jeg kan ikke ta sjansen.. 7321456[/snapback] Jeg gjorde det på skolen her med de jeg var usikre på Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane EDIT: Crash er drit kult Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" Han klikka seff. Endret 20. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg gjorde det på skolen her med de jeg var usikre på Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane EDIT: Crash er drit kult Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" Han klikka seff. 7321839[/snapback] "Ha ha ha!" Så utrolig gøy at du ødelegger PC-ene dere skal bruke på prøver og i timene for at det skal bli enklere for dere, du er jammen meg kul. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg gjorde det på skolen her med de jeg var usikre på Jeg gir faen i om det inneholder virus når jeg bruker skole datane EDIT: Crash er drit kult Prøvde den på vennen min når han var på en pc på skolen. Først lagga den noe jævlig så kommer det hvite popuper med svart skrift som det står: "CRASH!" Han klikka seff. 7321839[/snapback] "Ha ha ha!" Så utrolig gøy at du ødelegger PC-ene dere skal bruke på prøver og i timene for at det skal bli enklere for dere, du er jammen meg kul. 7322278[/snapback] Vi får jo aldri bruke PC'ene ellers... Who cares? Kan like godt legge inn shutdowns som legger seg i oppstarts mappa på alle pcene... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) ... Flott at du vil ødelegge for andre. Ikke gjør det... Endret 20. november 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 ... Flott at du vil ødelegge for andre. Ikke gjør det... 7322568[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 At du ødelegger for andre som skal bruke maskinene til ordentlige ting. Forøvrig finnes det programmer på www.rjlsoftware.com som er uten virus og slikt. Ganske så underholdende, både på nybegynere og mer erfarne PC-brukere. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Prøve rbare disse replace key greiene... Ser ikke ut til å funke nei. Det var alt jeg skulle prøve... Lurer på em den replace key greia funka så bra... EDIT: Eneste sem skjedde vat at () ble til e akuratt sem LEL Endret 20. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvordan få den på noen annen sin pc, f.eks. på skolen? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Instalere dem der selv men råder deg til å ikke gjøre det fordi jeg regner med at du har en avtale med skolen din om å ikke instalere program på pcne. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 HER var DET en veLDIG morsoM GREIE som SKRUr CAPSlock AV Og PÅ hele TIDEN lol! sKAL baRE gJØRE DettE PÅ SkOLEn! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Instalere dem der selv men råder deg til å ikke gjøre det fordi jeg regner med at du har en avtale med skolen din om å ikke instalere program på pcne. 7325042[/snapback] MAN trengER IKke innsTALERe alLE! noEN Trenger MAN bare laSTE ned oG RUnne Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bumping og spamming, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg