Gå til innhold

"The bug" Makrobilde av et merkelig insekt...

Sjefern

Anbefalte innlegg

Kom over en arti kar med tre horn når jeg var på ferie nå. Hva syntes dere? Er det noe jeg kan fikse på eller jeg rett og slett har gjort helt galt?

Liker bilde nummer 1 best selv. :)

Nummer 2 viser jo mere hvor rart insektet egentlig er, men jeg er ikke helt sikker på om det er så veldig bra som jeg skulle ønsket.... Mulig jeg skulle hatt noen andre instillinger :ermm:

Bildene er tatt med et Canon S80 "kompakt"-kamera.

post-17633-1164005793_thumb.jpg

post-17633-1164006574_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde nr 1 var helt greit, men liker det ikke helt. Makro er makro :o Syntes ikke det passer med alt for mye jall i bakgrunnen. Det tar for mye oppmerksomhet fra hovedmotivet. Litt kjedelig komposisjon også.

Bilde nr 2 var best, men insektet er ikke helt i fokus. Men det var artig og det var skikkelig merkelig =P (credz til modellen).

Bildet hadde tatt seg ut med et skikkelig makro-objektiv =D

Lenke til kommentar

Det finnes veldig mange gode tilbud ute nå. Hauger av nye "oppdaterte" SLR er ute. Flere unødvendige finesser spør du meg :p Mange fine pakkeløsninger på "de eldre kameraene" (8-12 mnd) =D

Ikke slutt med foto, det er knallmoro!

Men man må jo ikke ha uber1337 SLR objektiv mm brennvidde makrobomber for å ha det moro med foto. Men makro er en egen sak som er vanskelig å holde på med på et kompaktkamera.

Stå på =D

Lenke til kommentar
Jeg likte bilde nr 1 best, for det gir liksom en slags dybdefølelse. Hvor stor blender har du brukt? Artig insekt. :)

7352998[/snapback]

Brukte 4 på blenderen. Var liksom den dybdefølelsen jeg var ute etter. :)

Men jeg får fortsette å gjøre det beste jeg kan ut av s80 en stund til. Har ikke penger til noe nytt kamera enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...