Gå til innhold

Kjente bugs på Nokia E61

bradland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg E61 for et par uker siden selv, og til nå er jeg superfornøyd!

Når jeg startet den opp første gang så den digitale klokka en smule skrot ut, det er vel det eneste jeg har hatt å utsette på denne telefonen. Og det var jo kjapt ordnet med siste FW, så det "problemet" var jo ikke videre stort.

Ellers har jeg satt opp en gruppe med tilgangspunkter som jeg har godtatt at mail klienten kan bruke for å autoopdatere innboksen min. Opplever forholdsvis ofte at denne innstillingen blir "deaktivert" av usikker årsak, som resulterer i at innboksen ikke oppdateres og at jeg må inn å aktivere autooppdatering igjen.

Den forrige telefoonen min var N80, og jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til oppløsningen på skjermen på E61, som bare er ca halvparten av oppløsningen på N80. Men med 16 mill fargedybde mot N80s 262.000 farger imponerer skjermen godt! Ellers oppfattes byggekvaliteten som svært god, ikke no knirking eller liknende (solgte både min N70 og min N80 pga skrøpelig konstruksjon, så jeg er vel forholdsvis kresen). Personlig har jeg ikke opplevd tilsvarende kvalitetsfølelse på en mobil siden Nokia 3210. ;)

Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd! Har byttet telefon forholdsvis ofte det siste året, men nå er det stopp for en stund (inntil det evt kommer en oppfølger til denne).

Lykke til med valget ditt!

Lenke til kommentar
Kjøpte meg E61 for et par uker siden selv, og til nå er jeg superfornøyd!

Når jeg startet den opp første gang så den digitale klokka en smule skrot ut, det er vel det eneste jeg har hatt å utsette på denne telefonen. Og det var jo kjapt ordnet med siste FW, så det "problemet" var jo ikke videre stort.

Ellers har jeg satt opp en gruppe med tilgangspunkter som jeg har godtatt at mail klienten kan bruke for å autoopdatere innboksen min. Opplever forholdsvis ofte at denne innstillingen blir "deaktivert" av usikker årsak, som resulterer i at innboksen ikke oppdateres og at jeg må inn å aktivere autooppdatering igjen.

Den forrige telefoonen min var N80, og jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til oppløsningen på skjermen på E61, som bare er ca halvparten av oppløsningen på N80. Men med 16 mill fargedybde mot N80s 262.000 farger imponerer skjermen godt! Ellers oppfattes byggekvaliteten som svært god, ikke no knirking eller liknende (solgte både min N70 og min N80 pga skrøpelig konstruksjon, så jeg er vel forholdsvis kresen). Personlig har jeg ikke opplevd tilsvarende kvalitetsfølelse på en mobil siden Nokia 3210.  ;)

Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd! Har byttet telefon forholdsvis ofte det siste året, men nå er det stopp for en stund (inntil det evt kommer en oppfølger til denne).

Lykke til med valget ditt!

7320586[/snapback]

Takk for supert svar.

Føler meg rimelig sikker på at jeg blir fornøyd med denne telefonen.

Lenke til kommentar

7320586[/snapback]

Hvordan oppdaterte du?

Nokia Software Updater sier det ikke finnes oppdateringer til min telefon...

(Norsk telefon, kjøpt for en uke siden, siste versjon av Software Updater)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...