Tbone87 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg oppfordrer alle til å laste ned dette programmet som hjelper mot kreft.. Det bruker den CPU kraften som du ikke bruker. Det vil si at hvis du ikke jobber med noe så bruker den 100% av CPU kraften, men hvis du jobber med noe som tar opp nesten hele CPU kraften så vil programmet ikke få gjort noe. Du må ikke være koblet til internett for at programmet skal få jobbet men den laster ned små pakker med oppgaver som tar ca. 7 mb når den er ferdig med en oppgave.. Du kan laste ned programmet på denne linken: http://members.ud.com/download/gold/ det tar ca 2 mb. Du kan også melde deg inn på dette teamet: http://members.ud.com/services/teams/team....B9-5BAC70CA0013 Jeg syns det er et veldig bra program. Hvis du har spørsmål så kan du sende meg en mail: [email protected] Håper dere vil laste det ned. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Sist jeg brukt det så krasja det hele maskinen min :sad: Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Det har ikke min, enda.. Det funker supert hos meg og det er ingen problemer hos andre jeg kjenner som har det... Men det er jo bare å prøve det da.. Det er lite sjanse for at det er sånn på alle. Og hvis det er en stund siden så har de sikkert ny versjon av det progammet som man bruker. Det er jo 240 000 personer som har programmet da. Jeg oppfordrer fortsatt alle til å laste det ned!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Men jeg har innstallert det nå :smile: må bruke maskinen litt fornuftig. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Jeg må rette på noe jeg sa i stad. Det er 911 500 personer som har dette programmet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 snekra sammmen et "norskt" team for de som vil joine: http://members.ud.com/services/teams/team....4A-4611E66A9612 Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hjelpe mot kreft? På hvilken måte?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Programmet laster ned en pakke med kromoson dingser som den leter gjennom og sender resultatet tilbake til et labratorie, for å kunne finne forksjellie metoder til å "drepe" kreften på...menget sikkert selvsagt :smile: Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Er allerede med i folding@home (http://folding.stanford.edu), så det blir ikke aktuelt for min del. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Nå er det lastet ned og pc'en står og jobber. Det er jo like greit når den står på nesten hele døgnet likevel. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Er medlem av SETI@Home så det er heller ikke aktuelt for min del men lykke til! Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kjører programmet selv i bakrgunnen 24/7 Funker utmerket. Da CPU priority er satt på laveste nivå som default, merker du aldri at programmet kjører i bakgrunnen. Var selv redd for at programmet ville "stjele" cpu-kraft, men merker som sagt ingenting til dette. Programmet bruker bare av overskuddet av CPU krafta... Vil anbefale alle å installere programmet! Lenke til kommentar
norway Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Heisann , ville bare si at jeg alerede er medlem , men jeg vill også være med på å oppfordre folk til å bruke dette programmet. BTW , så mistet jeg morfaren min av kreft for 2 måneder siden (3 dager før han ble 64) Hadde det ikke vert for den sykdomen , så hadde verdens snilleste morfar ennå vert i live , og han hadde sikkert vert blant oss i 20 - 30 år til... Sukk , kreft er et helvette.... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Får vel avinnstallere SETI@home... dette høres litt riktigere/viktigere ut enn å lete etter grønne menn. Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 21:35, skrev kindings:Får vel avinnstallere SETI@home... dette høres litt riktigere/viktigere ut enn å lete etter grønne menn. Hehe :smile: Kom fram til samme konklusjon selv :smile: Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Vil berre minne om at også Hardware har sitt eget team. http://members.ud.com/services/teams/team....70-D0EC70CFA10A Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Prioriterer seti ja. Når vi finner de små grønne mennene kan sikkert de fortelle oss hvordan vi kurerer kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå