Playmofetish Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har lagt til VPN mot jobben på laptopen min, og det fungerer fint. Men på min stasjonære maskin får jeg ikke kjørt igjennom veiviseren, fordi det ikke går an å velge noen av punktene på trinn 2. Jeg går altså på nettverkstilkoblinger, og velger ny tilkobling - Neste, og koble til min arbeidsplass (VPN). Det neste vinduet jeg får opp da ser ut som det vedlagte bildet. Noen som vet hva dette kan komme av? Eventuelt noen services som kanskje har problemer med å starte? Jeg hadde nylig problemer med å legge til en printer fordi servicen printer spooler ikke ville starte. Ved manuell start fikk jeg dette til, kan samme problemet skyldes en service i forbindelse med VPN? Edit: Bruker nVidia Gbit NIC innebygd på et nForce4-kort. Har ingen annen VPN-software installert. Endret 20. november 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Tillater meg selv en liten bump her. Ingen som har opplevd dette eller vet hva det skyldes? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Test denne metoden(Vist det ikke er det du har prøvd da):http://support.real-time.com/windows/vpn/windows_xp_vpn.html Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det er den metoden jeg har prøvd ja... Reinnstallering er ikke særlig aktuelt nå, men jeg veit sannelig ikke hvorfor det ikke går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå