ojb Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Virker som det er latterlig dårlig utvalg av tablets i norge/europe(!) Noen som vet om noen forhandlere? (gjerne norske/nordiske, men funker med andre som sender internasjonelt også) Takker PS: omg, hvorfor må jeg ha tre ord i tittelen? Latterlig Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Markedet er smalt og dermed også tilbudet fra leverandørenes side. Men de finnes, eks kommer jo nå Lenovos Thinkpad X60 i tablet-utgave, FSC har sin Lifebook P1510, Toshiba har Tecra M4, og alle disse finner du i HW.no's prisguide. Et lite tips når du er på leting etter ny pc: er mye enklere (og lurere) å først bestemme seg for en maskin, og så finne ett sted der de selger den, enn å først bestemme seg for hvor man vil kjøpe den fra. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er jo normalt slik man går fram ja, men det er jo ikke så lett det er 3-4 maskiner tilgjengelig i Norge ^^ Hadde egentlig tenk på Toshiba Satellite R20 eller 25 (http://www.toshibadirect.com/td/b2c/cdetland.to?seg=HHO&poid=339049&fgpn=PSR20U-0TE00T) PS: prisguiden har en tablet seksjon som er helt tom, så jeg trodde det ikke var noen der. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tror jeg ville gått for Tecra M4, pga bedre grafikkort og fordi jeg er fan av 4:3-skjermer, men det kommer jo an på hva du liker/trenger. (PS hvis mulig ville jeg kjøpt R20 (om du vil gå for den) ett annet sted, komponentene på toshibadirect er dyrere enn kjøpt på nettbutikk i norge. Du kan faktisk spare penger på å kjøpe den med billigste harddisk, minne og prosessor og heller kjøpe disse i norge). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå