Gjest member-101642 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hadde meg nettopp et toalettbesøk. Kjente at det begynte å bygge seg opp og jeg ventet på at en kraftig kammer skulle pluppe i vannet, men neida. Trykket lettet, men det kom ikke noen kabel. Det kom i stedet en gul lettflytende væske. Det verste av alt var at den sved som pokker. Trodde hele rasshullet skulle etse bort. Væsken hadde ikke noe lukt. Har aldri vært borte i dette før, så jeg håper noen kan fortelle hva som er galt. Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lys/hvit aføring kan være gallblære problemer kom deg til lege. Det er ikke å spøke med. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gul avføring kan muligens indikere at det er mer fett enn vanlig i avføringen, noe som gjerne er assosiert med galleproblemer. Kom deg til lege asap. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette skjer meg innimellom når jeg har dårlig mage, og spesielt når jeg ikke har spist på en stund, og så spiser ett eller annet. Jeg lever ennå, og har sånn nogenlunde normal fordøyelse. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Som sagt foer kan dette vaere et galleproblem. Hvordan har avforingen vaert i ettertid? Uansett, ta deg en legetur. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tror jeg er kvitt problemet. Har ikke hatt problem i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå