Tumbleweed Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde ikke tenkt til det heller jeg . Så, det er sunn fornuft å hoppe fra et fjell bare med en sekk som har en presenning lignende ting som noen tråder på seg? 7480323[/snapback] Nei, det er det ikke. Poenget var? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At det blir en ekstremsport når du holder høye hastigheter, det blir ikke det samme på bane. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At det blir en ekstremsport når du holder høye hastigheter, det blir ikke det samme på bane. 7480412[/snapback] Vel, vel. La oss håpe at du blir gammel nok til å innse at det finnes folk rundt omkring i verden som ikke er interressert i å være passive ofre for din ekstremsport. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Og? Er betryggende for meg med alle jevla vrakene som vandrer rundt og slår ned folk på åpen gate. Som jeg sa, verden er alltid risikofylt. Hvorfor flyr du? Hvorfor kjører du båt? Hvorfor kjører du bil i det hele tatt? Du passer kanskje bedre i en panservogn så du kan føle deg trygg. Oh shi- hva hvis det plutselig falt en granat på deg? Det er en risiko i alt, ja jeg er egoistisk, hva så? Det er faen meg de fleste. Edit; Brukte du sarkasme? Kødder med meg nå? 7480251[/snapback] Så fordi verden er risikofylt så føler du at du har rett til å påføre andre enda mer risiko? Logikken din brister. Jeg har ikke valgt selv at du skal få kjøre som en idiot og utsette meg for fare. Jeg har selv valgt å kjøre båt eller sette meg på fly. Endret 11. desember 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har ikke rett til det, men jeg gjør det uansett. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 tenk på de som bor langt i Nord da, som vil kjøre raskt, men som ikke har verken tid eller penger til å dra til baner på østlandet osv! Skulle blitt bygd mange flere baner i Norge, da ville spes ungdommen kjørt MYYYEEE finere på veiene! 7324894[/snapback] Jeg bor nord i landet selv, og turen til ACR er da ikke så lang 7328553[/snapback] Bor du i Nordtroms? Er ett godt stykke til ACR herifra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå