Lakus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Personlig synes jeg det, men lurer på hva andre synes? Ser jo ut som om dette spillet er noe av det mest populære/raskt økende spillerantallet jeg noengang har sett! Ganske enkelt: Hva synes dere? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror ikke det kommer til å holde seg i "rampelyset" så lenge.. Så ville ikke putta det inn der enda, men vi får vente å se da! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg synes det fortjener underforum fordi folk kan sjekke tips og triks hvis dem slipper å slite med spillet. Og si sine egne meninger om spillet, og finne ut om man skal ha spillet eller ikke, han/hun ser i kategorien Gears Of War så finner man ut det meste. Hadde vert kjempegreit det Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tanken er god, men det kjem for det meste ann om multiplayeren blir voldsom populær. Det er mange spel som er populære for ein månad for så og forsvinne i det stille GoW har ikkje vore ute så lenge enda Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Fortjener gjør det. Det fortjener faktisk et helt eget forum. Men tror egentlig ikke det er nødvendig med et underforum. Endret 20. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Trur gow er noe som bare er populært i 1 måned jeg også.. hadde det selv, men ble lei av online delen etter par dager.. online systemet der inne suger veldig. Det er gøy å spille, men ingen gidder å spille det like ofte som andre spill. Så synes det langt ifra fortjener et underforum.. da skulle zelda hatt det også ihvertfall................. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes Zelda skal få eget subforum! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tviler på at det trengs med eget umderforum for GoW. Ikke har det bugs som skal grines over, og ikke er det så mye å stå fast på som man må spørre over. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tror ikke det kommer til å holde seg i "rampelyset" så lenge.. Så ville ikke putta det inn der enda, men vi får vente å se da! 7319835[/snapback] Akkurat. Det er nok best å vente litt før ein eventuell kategori blir oppretta. Denne typen spørsmål skal under "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". Der er det ein sticky om emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246 edit: Vi har visst ein tidlegare tråd om dette.Der har og Tor-Steinar og kome med eit svar. Då er det like greit å bruke den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660170 Denne tråden stengast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg