medlem-82104 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg skal ha et arrangement her om 1 ukes tid der jeg skal være "DJ".. ikke akkurat det jeg vil kalle DJ, skal bare spille musikk og få opp stemmningen ganske mye! Der jeg skal lage liv kommer det trance og techno folk som så og si kan dø for disse sjangrene og dette har jeg tenkt å utnytte meg av! Jeg er på jakt etter techno og trance som tar tak i armene dine og løfter deg opp så adrenalinet skyter til topps! Og jeg snakker ikke om sånn wannabe trance der det er en smurfestemme og en sugen lead pluss et par kicks innimellom som 13 åringer hører på.. neinei, jeg vil ha en solid "grunnmur" med beats og høre de sykeste riffene som noen gang er lagd der leadsene er kraftige og fyller låta opp slik at alt blir fyldig og komplett! De du får gåsehud hele sangen gjennom... De låtene som tar så av at man nesten ikke kan tro det! Noen som vet hva jeg prater om og kan nevne en eller flere sanger? Mvh Andak Lenke til kommentar
drgs Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) vet ikke om trance, i hvert fall techno, er i utgansgspuktet slik musikk, og bare en mindre del av trance er vocal trance, som grenser til eurodance uansett: lazard - 4 o'clock in the morning (djs at work remix)...(fin låt å åpne med, fra ca. 2:50!) 4 strings - Daytime (original mix) pervading call - Destiny (Ace's Delight Instrumental Mix) pervading call - On My Mind Ace Da Brain Mix matt darey - liberation (ferry corsten remix) Konkrete - Law Unto Myself (Radio Edit) scot project - overdrive N-Trance - set you free (voodoo & serano remix) Endret 20. november 2006 av drgs Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ceylon - Immortal (Alphazone Vocal Mix) Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani Remix) Randy Katana - Play It Loud Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2005 (Alphazone Remix) Donkey Rollers - Followers Jeckyll & Hyde - Frozen Flame Narthex - Bully (Parc Remix) Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Viframa Remix) The Moon feat. Nu NRG - The Sun Loves The Moon Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Armin van Buuren's Rising Star Remix) G.D. - Pukaar Yet Yauer - Crazy (Original Club Mix) Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (DJ Scot Project Remix) Armin van Buuren - Sail (Carl B's Without Hope Remix) S.H.O.K.K. - Isn't It A Little Strange (Flutlicht Remix) Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten's Breakout Mix) Infected Mushroom - Frog Machine Free State - Release (Original Mix) Dave Joy - First Impression (S.H.O.K.K. Remix) Coast 2 Coast feat. Le Sal & Pheonix - Cut Me Sean Tyas - Lift (Original Mix) Angelic - Can't Keep Me Silent (JamX & DeLeon's DuMonde Remix) Marcel Woods - Advanced (Woods Re-Visit-Ed Mix) System F - Needlejuice Brennan Heart - Revival-X Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (Public Domain's Dirty Tech Trance Remix) Angelic Touchdown - Marinero (Nu NRG Remix) Simplex DSN - Skywalker (XLR Project Remix) Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Supa Bass Mix) DJ Zany - Science & Religion (Science Mix) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ultimate Trance-cd'en? Eventuelt Hard Dance Mania! XD Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 oppløftende techno ? heh ok alltid funnet det litt vansklig når folk spør etter techno fordi definisjonen av techno er litt for subjektiv Siden de andre her bare har anbefalt trance av variert kvalitet. Ferr si liste virka ok. Mykje der av den litt uhm hardere sorten. styr for guds skyld unna hard trance mania. og er publikumet folk som faktisk hører på techno styr unna hardstyle. latterlig musikk stil for techno med skikkelig trøkk i kan du satse på feks Adam Beyer han har jo i bøtter og spann av knakkendes gode låter heat, wombing, number in between feks. så e der no godeste Henrik B Stuntman d e go låt Dj misjah har og mye godt på lager. Access og remixn has av jam og spoon - Angel HÅHÅH noke ta beste acid technon so e der ute ! So sinsjukt vilt. Der he du adrenaline ditt Josh wink litt i samme gata som misjah. Acid techno. higher state og conciousnes. klassiker Marco Bailey er no en. Redhead med for den del. De to jobber jo endel i lag. begge to har endel gode låter Max walder har endel fine. orbit og crown feks. jorg henze sitt nye album ash & diamonds er stappet fullt av gooood techno tja nokre enkelt sanger: Rene amesz - i like sex Rob Acid - Bring the funk Dave Clarke - Red 2 på prepost.net finne du og endel godt techno. gratis og lovling stortsett norsk techno Thomas danger - skikkelig minimal e no iallefall en vinner der samme med endel av perrin sakerne Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Masse bra innslag! Setter VELDIG stor pris på dette, og at man forklarer litt til så jeg får et lite inntrykk av låta/artistens låter! Masse bra forslag, har hørt gjennom litt og det er masse som virker bra! Men vil ikke ha for mye acid inn i bildet her Da dette kan bli litt for hardt tror jeg... Men ellers veldig flott ^^ Andak Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Ferry Corsten - I Love You Ferry Corsten - De Bestemming ( Marco Borsato remix) Roger Sanchez - Another chance (Litt roligere, for å "roe ned" dansetempoet litt, før du kliner igang me noe hardere..) Yves Deruyter - Born Slippy System F - Cry (Original mix) 2 Vibez - Move alone ( HDM-lignende trance/techno, men jeg har dilla på'n.. nok en "rolig" sang som kan roe ned tempo på gulvet. Det er ikke dumt det altså...) Mario Lopez feat R.E.D.S.E.C.T.O.R. - Into my brain Mario Lopez - Beautiful World ( Villa Club Remix) Laze - Steppin Out (Jada, gammel, men får fart i høyrefoten, gjør den ikke?) Reset - Calling You (Nok en gammel slager..) Marc Et Claude - Loving You Dj Scott Brown - Sweet Revenge (Hvis du ikke finner den, skal jeg sende den til deg.. add meg på msn.. [email protected]) Dj Scott Brown - Angels Eyes Dj Mystic - Only One Scream Dj Tiesto - Lethal Industry Dito - Sky Nå har du NOEN iallefall.. Tenkt på å "fade" sangene, eller spille en og en sang etter hverandre, slik de er? Endret 20. november 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Tusen takk for mye bra musikk! Litt begge deler egentlig. Kanskje prate litt i mellom og få opp stemmningen, skal ikke mye til hvis folk er passe inn i dette Folk hjelper i massevis ^^ takk takk! Mvh Andak Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da dette kan bli litt for hardt tror jeg... Andak 7325469[/snapback] men d e no so GRISE FETT !! sjikklig vill acid låt. gromt ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Om du vil ha episk/melodisk trance kan du prøve deg på: William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) Elsket av mange, forhatt av puristene. Ellers kan jeg jo nevne disse klassikerene: Chicane - Saltwater (Original Mix) Minimalistix - Close Cover (Original Mix) Nu-Nrg - Dreamland (Whirloop Remix) Gouryella - Tenshi (Original Mix) Og til nød denne: Veracocha - Carte Blanche (Original Mix) Kan godt komme med flere forslag i denne sjangere om du vil. Endret 22. november 2006 av skag1 Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eller du kan bevege deg inn på progressive house og gå for Gabriel & Dresden. Du kan høyre nokre av låtene her før du evt. lastar ned. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hei! Jeg bare må innom her å takke alle som har hjulpet! Det ble et knall arrangement med GOD stemning! Når alt var slutt la jeg til at jeg hadde fått hjelp med musikkutvalg fra Hardware formuet Alletiders ^^ Mvh Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå