joneoverland Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) dette er da bare min andre post.. fortsatt veldig nybegynner med kamera.. men handlet meg stativ til s3 is en før jeg reiste til spania.. her er et par av resultatene tatt fra terrassen på feriehuset jeg lånte.. det er gibraltar du ser i bakgrunnen burde jeg prøve å gjøre noe med dem i PS eller? Endret 19. november 2006 av joneoverland Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For meg er dette bare vanlige tre. Kunne tenkt meg mer dybde i bildet, slik man får med seg mer av himmel å sjø. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 ok.. synd jeg er reist hjem.. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det første bildet ble veldig bra med tanke på farger og stemning. På det andre ble sollyset litt for sterkt for min smak, og treet litt for dominerende. Det hadde vært spennende å se et bilde med "omvendt" fokus, altså Gibraltar i fokus og evt. "blurry" tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå