Gå til innhold

nwn2 med en person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må spille i gruppe frem til Neverwinter City, hvor du har muligheten til å bytte om på companions eller fjerne alle og spille alene. Uansett så er det mange steder i spillet hvor du må ha med noen, og NWN 2-campaignen er laget for flere spillere, så jeg vil ikke anbefale å spille alene. Dessuten er det god voice-acting i spillet, og mange artige karakterer og samtaler, så det er ikke så ille når du først blir kjent med dem :p
Lenke til kommentar
Men da må man jo dele xp. Og være forsiktig med area damage osv.

Jaja. Lever vel over :)

7319613[/snapback]

Ja, du deler XP. Med alle som er med deg, faktisk. Til og med dem som sitter og venter på deg på pub'n i Neverwinter. Du vil få like mye XP uansett hvor mange personer du har med deg, og uansett hvor mange summons som er ute (summons og animal companions stjeler ikke XP i NWN 2), så det er ikke noe å bekymre seg over. Alle som er med deg vil alltid være like høy level som du er på, med mindre du har fått mindre XP pga. penalties fra multiclassing.

Hvis du ikke vil at AoE-spells skal skade dine egne kan du sette Difficulty-settingen på Normal, men jeg antar at du er en erfaren rollespiller og spiller på D&D Hardcore :)

Endret av andir
Lenke til kommentar

Må jo spille på "very difficult" :) Fortsatt lett da syntes jeg men :( *skryte*

Men på D&D Hardcore eller vanskligere må man være forsiktig med magikerene, den ene dreper deg jo i hel med AI'en skrudd på, han andre har litt mer AI-vett i knotten da. Divine-casterene kan også være farlige om de har for mange areadamage spells memorisert. Men liker man litt mikrostyring av folka er det altså som sagt null problem.

Lenke til kommentar
Må jo spille på "very difficult" :) Fortsatt lett da syntes jeg men :( *skryte*

Men på D&D Hardcore eller vanskligere må man være forsiktig med magikerene, den ene dreper deg jo i hel med AI'en skrudd på, han andre har litt mer AI-vett i knotten da. Divine-casterene kan også være farlige om de har for mange areadamage spells memorisert. Men liker man litt mikrostyring av folka er det altså som sagt null problem.

7320108[/snapback]

Lett hvis du velger "perfekte" builds. Må skape litt spenning selv da, vær kreativ med valg av klasser. :)

(Sier jeg som spillte Cleric/Warpriest :innocent: )

Men det viktigste for meg i rollespill er ikke at det er utfordrendes (greit at det er litt utfordring), mye viktigere for meg at jeg har det gøy med karakteren min, klarer å rollespille liksom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...