Limbeck Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det mulig å spille nwn2 med en person? Jeg husker at jeg spilte Baldur spillere og Icewind Dale spillene med en person og likte det mye bedre enn med en gruppe. Lenke til kommentar
andir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må spille i gruppe frem til Neverwinter City, hvor du har muligheten til å bytte om på companions eller fjerne alle og spille alene. Uansett så er det mange steder i spillet hvor du må ha med noen, og NWN 2-campaignen er laget for flere spillere, så jeg vil ikke anbefale å spille alene. Dessuten er det god voice-acting i spillet, og mange artige karakterer og samtaler, så det er ikke så ille når du først blir kjent med dem Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Men da må man jo dele xp. Og være forsiktig med area damage osv. Jaja. Lever vel over Lenke til kommentar
andir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Men da må man jo dele xp. Og være forsiktig med area damage osv. Jaja. Lever vel over 7319613[/snapback] Ja, du deler XP. Med alle som er med deg, faktisk. Til og med dem som sitter og venter på deg på pub'n i Neverwinter. Du vil få like mye XP uansett hvor mange personer du har med deg, og uansett hvor mange summons som er ute (summons og animal companions stjeler ikke XP i NWN 2), så det er ikke noe å bekymre seg over. Alle som er med deg vil alltid være like høy level som du er på, med mindre du har fått mindre XP pga. penalties fra multiclassing. Hvis du ikke vil at AoE-spells skal skade dine egne kan du sette Difficulty-settingen på Normal, men jeg antar at du er en erfaren rollespiller og spiller på D&D Hardcore Endret 19. november 2006 av andir Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg vil spille med D&D reglene ja. ikke noe "juks" Endret 19. november 2006 av Limbeck Lenke til kommentar
andir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Så jeg jukser jeg, da? Hehe, må vel spille gjennom med Hardcore-regler selv, men enkelte magibrukere gjør det vanskelig. Dreper meg raskere enn fienden gjør! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Neida. men det er en del av spillet synest jeg. Fireball kan være farlig i små trange rom Lenke til kommentar
andir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Neida. men det er en del av spillet synest jeg. Fireball kan være farlig i små trange rom 7319719[/snapback] Spesielt når man har med seg verdens mest pyromaniske sorcerer, uten at jeg skal avsløre for mye Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Må jo spille på "very difficult" Fortsatt lett da syntes jeg men *skryte* Men på D&D Hardcore eller vanskligere må man være forsiktig med magikerene, den ene dreper deg jo i hel med AI'en skrudd på, han andre har litt mer AI-vett i knotten da. Divine-casterene kan også være farlige om de har for mange areadamage spells memorisert. Men liker man litt mikrostyring av folka er det altså som sagt null problem. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Må jo spille på "very difficult" Fortsatt lett da syntes jeg men *skryte*Men på D&D Hardcore eller vanskligere må man være forsiktig med magikerene, den ene dreper deg jo i hel med AI'en skrudd på, han andre har litt mer AI-vett i knotten da. Divine-casterene kan også være farlige om de har for mange areadamage spells memorisert. Men liker man litt mikrostyring av folka er det altså som sagt null problem. 7320108[/snapback] Lett hvis du velger "perfekte" builds. Må skape litt spenning selv da, vær kreativ med valg av klasser. (Sier jeg som spillte Cleric/Warpriest ) Men det viktigste for meg i rollespill er ikke at det er utfordrendes (greit at det er litt utfordring), mye viktigere for meg at jeg har det gøy med karakteren min, klarer å rollespille liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå