Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din tanke om bifile/Lesbiske


Gjest _Gjest_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt for jenter som er bi/lesbo... det funker :p

 

men bi/homo gutter er bare feil, spess de som oppfører seg mer enn jentete enn jenter.. blir for dumt.. blitt mista på hodet når de va små tenke eg

7344960[/snapback]

Feil i forhold til hva? Jeg falt i trappa og slo hull i hodebunnen som toåring, jeg har det helt fint og det gjorde meg ikke homo/bi.

 

At du i det hele tatt finner på å kalle så mange mennesker "feil", har jeg lite toleranse for. Hva gir deg rett til å si hva som er feil og hva som er rett og hva som funker og hva som blir for dumt? :nei:

Lenke til kommentar
Vegard_: Jeg er rimelig sikker på at det er den såkalte "Grunnloven" som gir ham rett til å si hva han mener er rett og feil og hva som funker og hva som blir for dumt.

7362969[/snapback]

Ser ikke strofen "Jeg mener" i innlegget hans, det er det som er poenget mitt.

 

Og ytringer som "blitt mista på hodet når de va små tenke eg" hører ikke hjemme noen steder.

Lenke til kommentar
Vegard_: Jeg er rimelig sikker på at det er den såkalte "Grunnloven" som gir ham rett til å si hva han mener er rett og feil og hva som funker og hva som blir for dumt.

7362969[/snapback]

Ser ikke strofen "Jeg mener" i innlegget hans, det er det som er poenget mitt.

 

Og ytringer som "blitt mista på hodet når de va små tenke eg" hører ikke hjemme noen steder.

7363627[/snapback]

Man må vell ikke si at "jeg mener" i et innlegg for at andre skal oppfate det som hans egen mening...

Det aller, aller meste på et forum er vell strengt tatt en annens mening.

(og til og med i artikkler forekommer det også egene meninger)

:roll:

 

(jeg sier ikke at jeg er enig i fyren, men man trenger vell ikke oppgi at det er "jeg mener" i en slik uttalelse)

 

 

F.eks: Også dette innlegget er basert kun på min mening...

Endret av andrull
Lenke til kommentar

vel vel, de fleste normalt oppegående mennesker har lite eller ingenting imot homofile/bifile. Det finnes de som fortsatt tror vi lever i middelalderen og av den grunn er imot homofili - litt rart i grunn siden homofili har eksistert og vært rimelig utbredt minst like lenge som heterofili ...

 

edit: kan godt slenge på at dette inlegget er farget av min personlige mening, jamfør postene rett ovenfor.

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Folks legninger bryr meg overhode ikke. Eneste homofile jeg kjenner er en venn av broren min, jeg hadde aldri gjettet at han var det, om han ikke sa det selv. Eneste bifile.. hmm.. må bli eksen min det, og det er ikke pga at hun er bifil at hun ble en eks.

 

Folk kan pule hva slags kjønn de vill, bare det er i live og ikke går på 4 ben :fun:

Lenke til kommentar
helt for jenter som er bi/lesbo... det funker :p

 

men bi/homo gutter er bare feil, spess de som oppfører seg mer enn jentete enn jenter.. blir for dumt.. blitt mista på hodet når de va små tenke eg

7344960[/snapback]

Hvorfor er det feil?

 

Og hva er kalt med gutter som er jentete/feminine?

 

Forøvrig så finnes det fleng i homofile som er helt typisk ang. feminitet, og noen som er mer maskuline enn gjennomsnittet. Finnes også nok av gutter som er feminine uten at de er homo eller bi.

Lenke til kommentar

Har en homofil klassekamerat som egentlig ikke kunne vært mer stereotyp homse, med feminine trekk og så videre, men han er likevel en av de mest interessant personene jeg kjenner. Reflektert og hyggelig. Kjenner ingen lesbiske jenter spesielt godt, men jeg har jo ingen fordommer mot verken lesbiske eller homofile. Synes heller ikke det er noe sexy over lesbiske jentepar, slik noen later til å mene.

 

Det er vel egentlig mine tanker om bifile/lesbiske.

Lenke til kommentar
Synes heller ikke det er noe sexy over lesbiske jentepar, slik noen later til å mene.

7408079[/snapback]

Det der kunne jeg ikke sagt meg mer enig i. For meg virker det som at alle jenter tror alle gutter synes det er det heiteste ever når to jenter kysser! Jeg vil mye heller ha kyssene selv... :dontgetit:

7409862[/snapback]

 

Just precis!

 

 

I ain't sharing this bitch. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...