allyse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bifile personer rox Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bifile er kule de men bifile jenter er et + 7322538[/snapback] Alle burde være bifile, synes jeg. 7322560[/snapback] Hvordan hadde du skilt deg ut da? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har ikke noe imot verken bifile jenter eller gutter. Sikkert helt normale folk de. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Alle burde være bifile, synes jeg. 7322560[/snapback] Vel det hadde jo kanskje gjort det mye enklere for de som er homofile/lesber/bifile men jeg kunne aldri tenkt meg å kysset en gutt 7322580[/snapback] .. Pingle Neida. Men seriøst, hadde alle vært bifile, hadde jo mange dører blitt åpnet. 7322597[/snapback] Det er vel mye av problemet, ingen hadde noen gang fått åpnet bakdøren min! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) ikke spør meg hvordan jeg veit det detta her det er flere hetrofile par som har anal sex en homofile har jeg iallefall lest Endret 21. november 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva jeg tenker? Nei, jeg tenker vel som de fleste, ikke noe annerledes om lesbiske/homofile eller bifile. Men har hatt et par lesbiske venninner de siste årene, så jeg er vel kanskje ganske åpen for sånt, har hvertfall ingen fordommer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Alle burde være bifile, synes jeg. 7322560[/snapback] Vel det hadde jo kanskje gjort det mye enklere for de som er homofile/lesber/bifile men jeg kunne aldri tenkt meg å kysset en gutt 7322580[/snapback] .. Pingle Neida. Men seriøst, hadde alle vært bifile, hadde jo mange dører blitt åpnet. 7322597[/snapback] Det er vel mye av problemet, ingen hadde noen gang fått åpnet bakdøren min! 7328479[/snapback] Den slo ann :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Som gutt skjønner jeg jo veldig godt at jenter kan like jenter. Men at gutter liker gutter er det ikke samme logiken i,men det er sikkert bare fordi jeg ikke liker gutter på den måten selv. Men uansett folk må vell fp like hva de vill for min del. Er bare fint at folk finer en de kan vere glad i. 7325679[/snapback] Haha, noe av det samme for meg. Forstår at gutter kan like jenter, forstår at jenter kan like gutter, forstår at gutter kan like gutter, men at to jenter får ting til å stemme har jeg til gode å forstå.. Men det er vel bare fordi jeg ikke kjenner noen lesbiske. Kjenner både bier og homser. Det er vel mye av problemet, ingen hadde noen gang fått åpnet bakdøren min!Hadde du vært bifil, hadde du kanskje følt det annerledes! Det er det som er poenget mitt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det finnes både homofile og bifile som ikke synes at det hullet skal brukes som annet enn en utgang. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det finnes både homofile og bifile som ikke synes at det hullet skal brukes som annet enn en utgang. 7329488[/snapback] Huff, du har så rett, så rett. Fikset det nå. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Personlig så er jeg fullstendig likegyldig for hvilken seksuell legning den enkelte har. Jeg har derimot problemmer med å se hvorfor man skal være stolt over å ha den eller den legningen. Vil dette si at man er bedre enn andre som ikke deler den samme seksuelle legning? Bare tull. Om man er bifil, homofil eller heterofil så er man i mine øyne fullstendig likestilt, bare ved at man som bifil får litt større jaktområde Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Personlig så er jeg fullstendig likegyldig for hvilken seksuell legning den enkelte har. Jeg har derimot problemmer med å se hvorfor man skal være stolt over å ha den eller den legningen. Vil dette si at man er bedre enn andre som ikke deler den samme seksuelle legning? Bare tull. Om man er bifil, homofil eller heterofil så er man i mine øyne fullstendig likestilt, bare ved at man som bifil får litt større jaktområde 7329856[/snapback] Når noen sier de er stolte over sin ikke-heterofile legning, tror jeg de færreste mener at de synes de er bedre enn heterofile. Det er mer i betydning "homo og ikke skamfull/flau av det". Merk at jeg ikke stiller med annen enn egen erfaring. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 I såfall helt i orden, men syntes bare det hørtes litt rart ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Personlig så er jeg fullstendig likegyldig for hvilken seksuell legning den enkelte har. Jeg har derimot problemmer med å se hvorfor man skal være stolt over å ha den eller den legningen. Vil dette si at man er bedre enn andre som ikke deler den samme seksuelle legning? Bare tull. Om man er bifil, homofil eller heterofil så er man i mine øyne fullstendig likestilt, bare ved at man som bifil får litt større jaktområde 7329856[/snapback] Det er som med alt annet; stolt av å være nordmann, Brann-supporter, homofil eller forretningsmann. Det er en del av ens identitet som man ikke er flau over, men spesielt med de legninene som tidligere (og selvsagt i en viss grad nå) ikke er aksepterte, så er det viktig å stå frem som en "homofil og stolt" framfor å gi inntrykk for at man er homofil og flau, og gjerne skulle ønske at man var normal. Det man egentlig sier er "uansett hva andre måtte mene om legningen, så har det ingenting å si på hva jeg mener om meg selv og legningen min." Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er ikke enig med sammenligningen din. Jeg er hetero men det har aldri slått meg å være stolt over det. På samme måte som jeg aldri har tenkt over om jeg skal være stolt over at jeg er hankjønn. Det virker litt merkelig for min del. Men for all del. Folk må få være stolte over den legningen dem har dersom det hjelper dem å motstå eventuelle reaksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er jo ikke nødvendig å si at du er heterofil og stolt av det da ingen/svært få heterofile skammer seg over legningen sin. Derimot var det for bare 20-30 år siden stor skam å være homo i Norge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er jo ikke nødvendig å si at du er heterofil og stolt av det da ingen/svært få heterofile skammer seg over legningen sin. Derimot var det for bare 20-30 år siden stor skam å være homo i Norge. 7330070[/snapback] Vi får håpe at vi går imot tider hvor likestilling gjør at heller ikke homofile føler et behov for å være stolte. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 helt for jenter som er bi/lesbo... det funker men bi/homo gutter er bare feil, spess de som oppfører seg mer enn jentete enn jenter.. blir for dumt.. blitt mista på hodet når de va små tenke eg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ellers har du det greit, b00n? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg synes det er helt greit jeg =) Har ikke noe i mot det, og tenker ikke noe særlig over det egentlig så lenge personen ikke gjør noe stort utav det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg