Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din tanke om bifile/Lesbiske


Gjest _Gjest_

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste en tråd her en plass med temaet 'bifil på mote.'

Det er visst stadig fler og fler som påstår at de er bifile, (mange sier jo at dette bare er en 'ungdomsfase')

Jeg lurer bare på hva dere syns om bifile?

Er bifil/lesbisk selv. Selv om jeg bare er 15 år, er jeg ganske sikker på at jeg er det. Er stolt over å være det! Så jeg lurer bare på hva dere syns? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bifil/lesbisk selv.

7319266[/snapback]

Helt til jeg så deg, du er den første bifile jeg har hørt om og det gjør deg bare til en interessant person :D

7319360[/snapback]

 

Hehe, jaja =P Kan si jeg er ganske forvirra iblant... Tenker mye på det! :hmm:

Lenke til kommentar
Hei!

Leste en tråd her en plass med temaet 'bifil på mote.'

Det er visst stadig fler og fler som påstår at de er bifile, (mange sier jo at dette bare er en 'ungdomsfase')

Jeg lurer bare på hva dere syns om bifile?

Er bifil/lesbisk selv. Selv om jeg bare er 15 år, er jeg ganske sikker på at jeg er det. Er stolt over å være det! Så jeg lurer bare på hva dere syns? ;)

7319266[/snapback]

Har absolutt ikke noe imot lesbiske/bifile....

Eneste negative med lesbiske er jo at man som gutt ikke "kan" inngå samboerskap med dem om man blir forelska. :p

Lenke til kommentar

Er man lesbisk, bifil eller homofil er det helt greit, men syns det virker som om mange sier de er det uten at de er det. Hvorfor vet jeg ikke, men syns det bare er teit. Skjønner heller ikke saken med at mange prøver å vise det så godt de kan, ikke det at akkurat det gjør meg noe, skjønner det bare ikke.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at seksualiteten kan gå litt opp og ned i ungdomsårene sammen med hormonene.

 

Er selv 15 år, gutt og bifil/homo. Har følt meg tiltrukket av gutter i mange år, men periodevis også av jenter.

 

At så mange kaller seg bifile, blir dumt, egentlig. Skal man først kalle seg bifil, må man være åpen for å innlede forhold/seksuelle relasjoner med mennesker av begge kjønn.

Lenke til kommentar
Bifile er kule de men bifile jenter er et + :D

7322538[/snapback]

Alle burde være bifile, synes jeg. ;)

7322560[/snapback]

Vel det hadde jo kanskje gjort det mye enklere for de som er homofile/lesber/bifile men jeg kunne aldri tenkt meg å kysset en gutt ;)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Alle burde være bifile, synes jeg. ;)

7322560[/snapback]

Vel det hadde jo kanskje gjort det mye enklere for de som er homofile/lesber/bifile men jeg kunne aldri tenkt meg å kysset en gutt ;)

7322580[/snapback]

.. Pingle :roll:

 

Neida. Men seriøst, hadde alle vært bifile, hadde jo mange dører blitt åpnet.

Lenke til kommentar

Som gutt skjønner jeg jo veldig godt at jenter kan like jenter. Men at gutter liker gutter er det ikke samme logiken i,men det er sikkert bare fordi jeg ikke liker gutter på den måten selv. Men uansett folk må vell fp like hva de vill for min del. Er bare fint at folk finer en de kan vere glad i. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...