ponnien Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ei av dei mange datamaskinene mine, skrur seg av heile tida. Spesielt då eg skrur ho på når det er lenge sidan eg har brukt ho. Det kom opp ei melding om at CPU'en var overoppheta, kva kan eg gjer for å få ho til å virke normalt? Endret 19. november 2006 av ponnien Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Svar meg då, for faen. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 for det første er dette feilpostet og for det andre var det jo ikke den peneste bumpen jeg har sett. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Svar meg då, for faen. 7319289[/snapback] Fært så hissig du var da.... (du får ikke et svar på 10min, og du banner allerede. Det lyder ikke bra. Fikk ikke så mye lyst til å hjelpe akkurat.... Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 for det første er dette feilpostet og for det andre var det jo ikke den peneste bumpen jeg har sett. 7319312[/snapback] Bump, snakk no norsk, da e no umogleg å finne ut av noko på denne sida, kvar skal eg leggje posten då? Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Svar meg då, for faen. 7319289[/snapback] Fært så hissig du var da.... (du får ikke et svar på 10min, og du banner allerede. Det lyder ikke bra. Fikk ikke så mye lyst til å hjelpe akkurat.... 7319316[/snapback] Ok, sorry, eg såg litt feil.. Trudde antal visningar på dei andre var svara, men dar tok eg feil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tråden flyttes til rett sted. Denne tråden blir stengt om ikke trådstarter pådrar seg litt folkeskikk snarest, og leser retningslinjene. Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ta av cpu-vifta, fjærn støv, sett på ny kjølepasta, sett vifta på riktig, ha sidekabinettet åpent. noen tips annet alternativ kan være å kjøpe ny kjøler Endret 19. november 2006 av astradoz Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Ta av cpu-vifta, fjærn støv, sett på ny kjølepasta, sett vifta på riktig, ha sidekabinettet åpent. noen tips annet alternativ kan være å kjøpe ny kjøler 7319427[/snapback] Ok, men maskina er heilt ny, eg tok av vifta, den virka fin og støvfri, kjølepasta seier du; korleis får eg tak i det? takk for hjelp Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 :!: :!: Tenkte jeg skulle hjelpe deg, men ble så sjokkert av språkbruken din at jeg gidder ikke :!: :!: Men men...kjølepasta kan du kjøpe på de fleste butikker som selger datadeler. Men kjøpte du pc´en ferdig montert, eller bygde du selv? Hvis du kjøpte ferdigpc skal det være pasta på den, hvis du bygde den selv må du ha på selv... Ps: Hvis du kjøper cpu og kjøler sammen, altså boxed, er det kjølepasta under kjøleren... Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 :!: :!: Tenkte jeg skulle hjelpe deg, men ble så sjokkert av språkbruken din at jeg gidder ikke :!: :!: Men men...kjølepasta kan du kjøpe på de fleste butikker som selger datadeler. Men kjøpte du pc´en ferdig montert, eller bygde du selv? Hvis du kjøpte ferdigpc skal det være pasta på den, hvis du bygde den selv må du ha på selv... Ps: Hvis du kjøper cpu og kjøler sammen, altså boxed, er det kjølepasta under kjøleren... 7321056[/snapback] He eg valde kanskje litt feil ord i stad, men eg bygde dataen opp sjøl og da e kjølepasta under kjølaren, so eg fatta ikkje ka so skjer. Eg veit heller ikkje om det er CPU'en som har klikka eller om det er noko anna. Det kom og opp ei melding om at det var noko gale med nylig installerte programvarer Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er det du har inst. da? Hvilke feilmld. får du? Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hva er det du har inst. da? Hvilke feilmld. får du? 7321939[/snapback] eg får melding om at eg må sjekke nylig installerte program og maskin installeringar, og so noke om at maskina skrudde seg av for å ikkje bli skada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå