Gå til innhold

Fleire brukarar i XP Home?


Anbefalte innlegg

Eg har kjøpt delar til ny pc, og lurar på kva operativsystem eg skal velga til den. Nye-pc'n skal eg bruka til gaming, medan eg tenkte å bruka gamle-pc'n som felles-pc for meg og sambuaren min.

 

Det eg tenkte då, var at eg skulle oppretta to brukarkontoar på pc'n, med pålogging og greier, først og fremst slik at me kan lasta ned e-post frå kvar vår konto på MS Outlook. Men etter å ha lest i diverse trådar her, så er eg usikker på om det går, for det er XP Home Edition som er på gamlemaskina.

 

Eg bør kanskje kjøpa XP Pro, installera dette på gamlemaskina, og installera XP Home frå CD'n til gamlemaskina på nyemaskina, sidan denne berre skal brukast til leik og moro? Det er vel også enklare å oppretta nettverk med XP Pro? Og så er det det med e-post og Outlook som kanskje ikkje går? Eg har jo berre ein brukarlisens på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Home har kun Administrator og Begrenset bruker.

 

Alternativt kan du vurdere gratisalternativet Linux. F.eks Ubuntu - som du ikke trenger å installere for å se hvordan det er.

Lenke til kommentar

?

User Accounts

 

Windows XP Home edition allows you to create multiple user accounts for your computer. Each user can log on separately with a unique profile with their own desktop and My Documents folders. Furthermore, users can be configured as either Administrators or Limited Users. When you create an account, you will have to choose which from these two options:

 

1.

 

Administrator accounts. User accounts designated as Administrators have full control over the machine. They can install new hardware and software and can read system files and have full control over the system's settings. Administrators can create new user accounts and change other accounts information including passwords. If you gave Windows XP a list of users during install, these users were created as administrators.

 

2.

 

Limited Users. These users, on the other hand, have very limited control over the computer. Limited users cannot change system settings, and they can't install any new hardware or software. This includes most video games, media players and chat programs.

 

http://www.microsoft.com/technet/archive/c...3.mspx?mfr=true

 

Så vidt jeg har forstått det er det bare å gå til Start->Control panel->User accounts (avansert kontrollpanel) og opprette en ny bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...