Gå til innhold

2 spørsmål om software nokia 6280

flekken

Anbefalte innlegg

Hei. tenker å kjøpe meg en Nokia 6280, skyvetelefon.

har hørt både positive og negative erfaringer med denne. Men meningene har vært udelt positive etter at man oppgraderte programvaren. den først var vist dårlig med mye bugs etc. De fleste har blitt fornøyd etter oppgradering til nyeste software.

1: Hvordan kan jeg viste om telefonen har nyeste software ? (for reklame på nettet etc)

2. Hva koster det å oppgradere til nyere software ?

Håper noen kan hjelpe meg med dette, blir i såfall evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. tenker å kjøpe meg en Nokia 6280, skyvetelefon.

har hørt både positive og negative erfaringer med denne. Men meningene har vært udelt positive etter at man oppgraderte programvaren. den først var vist dårlig med mye bugs etc. De fleste har blitt fornøyd etter oppgradering til nyeste software.

1: Hvordan kan jeg viste om telefonen har nyeste          software ? (for reklame på nettet etc)

2. Hva koster det å oppgradere til nyere software ?

Håper noen kan hjelpe meg med dette, blir i såfall evig takknemlig.

7319112[/snapback]

1) Jeg vet ikke hvordan du finner det ut, men de aller fleste har den nyeste softwaren, så hvis du går ut og kjøper 6280 så skal den ha den.

2) Ikke noe, gratis å sende den inn. Bare gå til nærmeste butikk (Elkjøp o.l) og be om å få den nyeste software. Selvom det ikke skalvære nødvendig.

BTW, selv om jeg har den nyeste softwaren har telefonen klikka noen ganger.

Skjermen blir svart, telefonen starter ikke osv. Ganske frustrerende.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp denne. Har nå hatt feil med telefon nummer tre og det med siste FW også. kjøper du på nettet som jeg gjorde så får du IKKE siste FW. Denne telefonen skulle ikke ha hvert lov å selge.

MÅ du ha en billig nokia bør du heller se på N70.

Jeg kjøper bare Sony Ericsson nå

Lenke til kommentar

De fleste blir solgt med nyeste software, i og med at det er en stund siden den ble sluppet (V5.92). Med denne softwaren er telefonen en konge telefon :-) Hvis det ikke følger den nyeste med leverer du den bare inn å får oppgradert den.

Ville klart valgt nokia fremfor sony E.

Lenke til kommentar

du sier bare levere den inn.

verkstedet jeg sendte inn til (Telehuset Bodø) hadde flere hudre av denne telefonen inne til rep. og har enda etter to måneder ikke klart å sende meg rett telefon tilbake. Jeg har mottat to 6280 som tilhører andre og de finner ikke min. De hadde så mange at de ikke klarte å holde styr på IMEI nummerene på disse.

Kongetelefon sier bare jeg :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...