klilleng Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Når kommer Shuttle SB-51 tro? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Ops, er visst i salg allerede ja. Noen erfaringer ? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jepp, den kan kjøpes hos bl.a DigaTech, som holder til i Stavanger. Min SB51G ligger akkurat nå på postkontoret der jeg bor, og jeg henter den i morra (får lønna mi da). SB51G er ikke det rette systemet hvis man kun er opptatt av å overklokke, men heller for dem som er mye på LAN, vil ha et diskret og lydløst system, eller som planlegger en HTPC-(Home Theater PC) løsning. Men jeg skal gi tilbakemelding på hvor mye jeg kan klokke en 2,53GHz P4 (3,06GHz ble dessverre for dyrt, og HyperThreading var visst litt oppskrytt) med SB51... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Disse her er jo bare rådeilige. Har vurdert å skaffe meg en selv hvis jeg får råd. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Overklokking er uaktuelt, får mer enn nok kraft uten. :smile:. Tenkte mer på støynivå, byggekvalitet, "stuefaktor" og slikt. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 15:17, skrev EviLEddiE:Jepp, den kan kjøpes hos bl.a DigaTech, som holder til i Stavanger.Min SB51G ligger akkurat nå på postkontoret der jeg bor, og jeg henter den i morra (får lønna mi da).SB51G er ikke det rette systemet hvis man kun er opptatt av å overklokke, men heller for dem som er mye på LAN, vil ha et diskret og lydløst system, eller som planlegger en HTPC-(Home Theater PC) løsning.Men jeg skal gi tilbakemelding på hvor mye jeg kan klokke en 2,53GHz P4 (3,06GHz ble dessverre for dyrt, og HyperThreading var visst litt oppskrytt) med SB51... Har den samme viftene som SS51G så er den ikke lydløs uten å bytte vifter. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 personlig venter jeg på en liten shutle med granite bay eller springdale det hadde rula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå