Gå til innhold

Avansert altmulig telefon med bra batt. tid

chma

Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: Ja, må kunne synces mot Outlook

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

-Email klient: Ja

Form:

-"anlig

-"Støt/sprut/støv-sikker": Helst Ja, men spiller forsåvidt ingen rolle da få mobiler som er det har funksjonene jeg trenger

Skjerm:

-Touchscreen: Nei, slites for fort ut ved røff bruk.

Pris:

Ingen grense så langt

Diverse:

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minnekort?: Ja

-MP3: Spiller ingen rolle

-Radio: Spiller ingen rolle

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Spiller ingen rolle

- Mulighet for GPS: Nei

-Batterilevetid: Viktig, "hard bruk"...

Har idag en Siemens m75 som begynner å bli sliten for å si det pent og elendig batteritid. Finnes vel knapt telefoner som er støtsikkre som passer kravene mine, så får lære meg å leve uten.

Bruker outlook mye så den MÅ kunne synkroniseres mot dette PROBLEMFRITT. Da begynner hvertfall jeg å tenke Windows telefon med en gang da jeg vet hvor lekende lett det er å bruke pda mot pc og outlook. Må ikke ha windows telefon, men synkronisering mot outlook er alfa omega. En av grunnene til at jeg føler for å bytte ut m75.

Kamera kan godt være bra, bruker en del bilder til feks. mms blogg og artikler, samt alltid kjekt å ha kamera for hånden som hobbyfrilanser på bilde/video siden :cool:

Pris spiller så langt omtrent ingen rolle, men det er forutsatt at telefonen har alt og batteritid som er bra både for standby og antall anrop er svært viktig. Om noen har erfaring med hvordan tiden er når det er kaldt kan de og godt komme med kommentarer ang det.

Noen forslag til telefon? Og gjerne erfaringer med aktuell telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Anbefaler Nokia e70, symbian, synkes lett med outlook, den har gprs/edge 3g og wlan. Batteriet holder lett i tre dager, med flere turer ute i kulden. Har i alle fall ikke merket at det har noen betydning, men jeg har den i bukselomma som er litt trang. Super mobil, kjempe fornøyd, har jo virkelig alt bortsett fra massør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...