Odden Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 sosohal: starship troopers er en av de mest geniale filmene ever. den har 0 poeng, men det er perfekt. det er en film en ser for å slappe av. nøyaktig det samme som med hackers =) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har ikke sagt noe om underholdningsverdien, men i kvalitet, suger den hyttepenis. Nei... to hytte peniser. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:01, skrev sosohal:Sånn som på Starhip Troopers (som er en av de desidert dårligste filmene jeg har sett). Reagerte på dette jeg og.. Er jo bra den filmen. Har sett den over 10ganger.. Denise Richards gjør jo ikke filmen dårligere. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hmm, nå kom jeg på at en kompis av meg har lånt den filmen av meg i over et år.. Hadde glemt at jeg hadde den, på tide og ta tilbake tror jeg :razz: Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 10:12, skrev |Cipher|:Hmm, nå kom jeg på at en kompis av meg har lånt den filmen av meg i over et år.. Hadde glemt at jeg hadde den, på tide og ta tilbake tror jeg :razz: noe bra kom fra disse Kamikaze Japsene... de minnet deg om filmen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå