imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hvem er noob, klekkus? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tragisk... Det er HK plata han mener, hvem med sin rette forstand ville borret noe annet sted for å trekke kabler til HK ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvem er noob, klekkus? 7338870[/snapback] Hvem tror du? Treig nok at du nettopp har begynt med modding, men det får jo være grenser. For det første så klarer du ikke få med deg hva som står i innleggene, pluss at du svarer med en frekk tone når folk prøver å hjelpe deg! GL further on! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hva er det egentelig du prøver på? skal du lave et hull i karbinettet, eller bare hull i hk plata, så du kan sjule strømmkablene under den? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ok.. Jeg beklager tonen min.. Jeg skal lage hull i hovedkortplata (som ikke er uttrekkbar) til å ha forskjellige kabler gjennom. Bla power/reset og strømkabler. MEN jeg tror ikke jeg trenger mer hjelp her. Har lagd hull nå. Er fornøyd med plasseringen også. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå