Gå til innhold

Boring i chassiset - hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruttern lekte motorsagmakaberen på chieftech kabinettet sitt med en dremel og tok bort flere støtteplater og slikt. Merka at det ble litt mindre stødig, men ikke noe kritisk. Skal det bare stå rett opp og ned er det utrolig hva du kan ta bort av støtter uten at det tar skade av det. Bare ikke ta bort de delene du fester hk og drivverk i.

Lenke til kommentar
Skal brukes til kabelgjennomføring..

7322913[/snapback]

Dæven, tok sin tid før du klarte å si i fra. Ta deg heller tid til å se hva du skriver før du poster ;)

Vel jeg ville satset på å lage hull litt ovenfor hovedkortet og litt til høyre for PSUen ;) Men dette tror jeg du vet bedre siden du kan se i kabienttet ditt selv.

Lenke til kommentar
Kan du vise hva du mener, klekkus?

7338000[/snapback]

Vel jeg ville satset på å lage hull litt ovenfor hovedkortet og litt til høyre for PSUen wink.gif Men dette tror jeg du vet bedre siden du kan se i kabienttet ditt selv.

har du ikke klart å lest gjennom alle innleggene en gang?

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

i ytterplata kan du lage hål omtrent nett faen som du vil, det er ikkje ytterplatene som holder kabinettet ihop og stabilt (prøv å ta dei av)

men du bør ikkje lage så mykje i plater og avstiverar inni kabinettet, då blir det fort ustabilt, eller du kan få problem med festing av komponentar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...