imfrommanndame Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei Jeg skal kappe hull i kabinettet. Jeg skal bruke dremel m/ kappeskive. Altså lurer jeg å hvor jeg skal kappe. Noen som har et par ideer? Uten risiko for å gjøre hele greia helt ustødig. Det er et LZXT Lexa: Så stort bilde at jeg må skjule det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Øhhh, hvorfor skal du borre hull? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ... og hvor stort skal det være? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) .....og ikke minst hva skal du ha hull til...? Endret 19. november 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Slenger mig på her Jeg ville kappe et hul der det er lettest å komme til Ser ut til at der god plass i det kabbinett til nogen 'huller'. Endret 19. november 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bruttern lekte motorsagmakaberen på chieftech kabinettet sitt med en dremel og tok bort flere støtteplater og slikt. Merka at det ble litt mindre stødig, men ikke noe kritisk. Skal det bare stå rett opp og ned er det utrolig hva du kan ta bort av støtter uten at det tar skade av det. Bare ikke ta bort de delene du fester hk og drivverk i. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Skal brukes til kabelgjennomføring.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal brukes til kabelgjennomføring.. 7322913[/snapback] Dæven, tok sin tid før du klarte å si i fra. Ta deg heller tid til å se hva du skriver før du poster Vel jeg ville satset på å lage hull litt ovenfor hovedkortet og litt til høyre for PSUen Men dette tror jeg du vet bedre siden du kan se i kabienttet ditt selv. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bump Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bump 7329280[/snapback] Må du ha alt inn med teskje pluss at du trenger briller for å se hva som er skrevet?! Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Her er mine forslag til hull (trenger ikke lage dem helt slik, men beste plassering jeg kunne se. Kan også føre inn hard diskene med enden først, så får du kablene på baksiden i stedet. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal du bare en en tynn ledening, eller en hel stor klump med ledninger, så lenge det ikke er snakk om 80-120mm viftehål, så kan du bore hvor enn det passer deg, og styrken i vil ikke svikter Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bump 7329280[/snapback] Hehe Visste ikke at du hadde posta Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Heg har lagd hull her (de går i bakplata): Kan du vise hva du mener, klekkus? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Kan du vise hva du mener, klekkus? 7338000[/snapback] Vel jeg ville satset på å lage hull litt ovenfor hovedkortet og litt til høyre for PSUen wink.gif Men dette tror jeg du vet bedre siden du kan se i kabienttet ditt selv. har du ikke klart å lest gjennom alle innleggene en gang? Endret 22. november 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 i ytterplata kan du lage hål omtrent nett faen som du vil, det er ikkje ytterplatene som holder kabinettet ihop og stabilt (prøv å ta dei av) men du bør ikkje lage så mykje i plater og avstiverar inni kabinettet, då blir det fort ustabilt, eller du kan få problem med festing av komponentar. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ammagad... Jeg kutter i plata der hovedkortet ligger. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette er jo tåpelig, du skal ha kabler i hullet? hvor mye og hvor store kabler? er det vann ledninger eller vanelige kabler, det kan jo da ikke være så vanskelig om det er et lite hull! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 ok. med den holdninga får du klare deg sjøl. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Snakk om å være noob! Det er HK-plata han snakker om!!!!!!! (Dette er frustrerende å se på!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå