serial-number Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) nå som pc "sesongen" nærmer seg med storeskritt og jeg har bare begynt og bruke pc'n til mere og mere spill, og siden jeg sitter med ett socket a kort så skjønner dere at dette må byttes ut..så da lurte jeg på noen passe greier som jeg kan bygge på..lurte på noe som er litt fremtids retta, som jeg kan bygge videre på om ett års tid..vil helst ha amd prosessor til kortet og en pris på rundt 1000-1500,- er en stund siden jeg har surra med detta pc greiene, men interessen begynner og komme tilbake Endret 19. november 2006 av serial-number Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Socket A hovedkort får man ikke tar i lengre (tror jeg) Så du må nok ha alt nytt. Om du skal ha et hovedkort som skal holde litt og ha mange funksjoner må du opp i 1500kr + klassen. Så trenger du en CPU, som du kan bruke på hovedkortet. Prisklasse 2000kr? også blir det minne som å koster over 1000kr. Og til slutt så blir det da et DirectX 10 skjermkort, siden du tenker fremover. Og de er heller ikke billige Så om du skal ha en maskin som er "fremtidsrettet" så må du regne med å havne på en del tusenlapper. Satte sammen en "fremtidsrettet" maskin nå. Hovedkort, CPU, minne, skjermkort og PSU. Det kom på over 10.000kr Endret 19. november 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå