Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Dimmu Borgir: World Misanthropy i går. Fy faen så dumt! Musikkvideoene var greie og det var mange bra sanger der, men etter det var det bare mye dumt. Fylle opp hele dassen med alt mulig dritt, vise ræva si hele tiden, filme at folkene spyr og lignende er jo bare ufattelig teit. De oppfører seg "onde" på scenen, men er tydeligvis en haug av barnslige tullinger ellers. Og hvorfor vil de ha det på en dvd de legger ut?

Jaja, musikken er bra i alle fall. :)

Lenke til kommentar
quote fra Dimmu Borgir's chat:

The only release event in Norway will be the members of Dimmu walking naked down Karl Johan with crosses painted on their chests.

8182080[/snapback]

Åhååhå, vil se slurva til Simen!

8185631[/snapback]

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Count me in!

and out, and in, and out... :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Noen som har hørt det nye albumet? Skal ikke nevne hvordan jeg skaffet det, men det er skaffbart for å si det sånn ;) Lukket av en italiensk journalist 6 uker før release!

Lenke til kommentar
quote fra Dimmu Borgir's chat:

The only release event in Norway will be the members of Dimmu walking naked down Karl Johan with crosses painted on their chests.

8182080[/snapback]

Åhååhå, vil se slurva til Simen!

8185631[/snapback]

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Count me in!

and out, and in, and out... :dribble:

8189525[/snapback]

:!: Flott

Lenke til kommentar
Skal ikke Dimmu spille på Metal Heart i Notodden i sommer? Fri aldersgrense og bare 10 mil fra Oslo...

8191431[/snapback]

Sammen med DHG.. Aner jeg tur eller mr.1? kan køkkslappe med simen og DHG-gutta i skauen bak scenen :)

8191460[/snapback]

Ja jeg skal dit.

Lenke til kommentar

Dimmu er langt fra "true" for å si det slik... liker darkthrone sin "visjon" mye bedre...også musikken...

Men shagrath er en genial fyr! han er den ENESTE som klarer og grimme skikkelig i mine ører. Likte Death cult armageddon hvertfall. har ikke hørt så alt for mye på de, men de er veldig originale i sin sjanger og veldig musikalske ;)

Problemet deres er at de har misfostått å skaffe seg et skikkelig sound. Det virker som de prøver å finne seg selv på en måte :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...