Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, da forstaar jeg. Tar ikke det mye plass?

Purtania er vel ikke saa vanskelig? Har ikke den bare fire takter paa gitar i sangen eller noe?

8168854[/snapback]

Ingen av sangene er vanskelige. Puritania er veldig enkel i grunn, men også veldig morsom å spille :)

Lenke til kommentar
Vanlige mp3 filer er fra 128-320 kbps i kvalitet, flac er som regel over 1000. Ja, det tar stor plass, en sang jeg har tar nesten 100 mb eller noe sånt, men det er verdt det. : )

8168899[/snapback]

100 mb for en sang? Saa hvor mye bedre er en flac sang? Er det helt utrolig lydkvalitet?

Ingen av sangene er vanskelige. Puritania er veldig enkel i grunn, men også veldig morsom å spille :)

8168913[/snapback]

Godt mulig! Puritania er en fengende sang. :wee:

Lenke til kommentar
100mb per sang er det da så vist ikke.

Jeg har encodet Puritanical Euphoric Misanthropia til FLAC-format og hele albumet tar 516mb og hver fra ca 20MB til 40MB.

8169005[/snapback]

Ehh.. Faktisk, jeg har en sang på 122 mb. Satyricon - Black Lava. Du må tenke litt på at de varer *litt* mer enn 3-4 min. ^^ (Black Lava tar 14 min, 31 sec.)

Lenke til kommentar
100mb per sang er det da så vist ikke.

Jeg har encodet Puritanical Euphoric Misanthropia til FLAC-format og hele albumet tar 516mb og hver fra ca 20MB til 40MB.

8169005[/snapback]

Ehh.. Faktisk, jeg har en sang på 122 mb. Satyricon - Black Lava. Du må tenke litt på at de varer *litt* mer enn 3-4 min. ^^ (Black Lava tar 14 min, 31 sec.)

8170244[/snapback]

Skulle likt å se full length echoes i flac.... (den varer i 26 min)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...