Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en annen sak:

hvilke album har dere?

de jeg har er:

Godless Savage Garden

Enthrone Darkness Thriumphant

Puritanical Euphoric Misanthropia

og Stormblåst MMV

alle på CD seff, må jo støtte bandene man liker ;)

personlig liker jeg låten "Spellbound (By The Devil)" best...

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
personlig liker jeg låten "Spellbound (By The Devil)" best...

8148920[/snapback]

Spellbound er en god livelåt, men jeg synes den ikke høres så utrolig bra ut på platen. Mourning Palace, som jeg mener er låten før Spellbound på Enthrone Darkness Triumphant albumet, er ganske mye bedre. Den har et genialt riff!

Uansett, jeg har gått veldig lei av Dimmu i det siste faktisk. Etter å ha hørt på dem utrolig mye begynner alt å bli litt kjedelig! Hører litt på For All Tid albumet, men det blir vel det. Kommer sikkert til å kjøpe meg den nyeste når den kommer ut da!

Lenke til kommentar
la oss ikke krangle om hvilket Dimmu Borgir album som er best... alle har hver sin smak.

8147667[/snapback]

Vi krangler ikke, vi diskuterer. Jeg synes Stormblåst(ikke RR) er det beste. PEM er også veldig bra, men ingen slår stemningen i Stormblåst ;)

Lenke til kommentar

I hellvette...nytt album ute og vanker ja. Har ikkje eg faatt med meg for fem flate orer.

Som mange andre her inne var det DB som jekket meg inn mot black metal. Husker eg syns det var braak og spetakkel naar eg satt hos ein kamerat paa vors. ein sommer, opptil fleire ganger. Men saa fallt eg liksom for Mourning Palace videoen.WW2 klipp snekret sammen med den musikken satt jo som eit skudd etter noen gjennomtittinger^^ Burn in hell coveren var jo bra ogsaa. Dermed var det gjort. Liker alle utgivelsene veldig godt eg altsaa.

Dimmu Borgir - World Misanthropy DVDen herjer jo balleskjegget ogsaa. Kings of the carnival ceation er jo magisk

Lenke til kommentar

Har alltid trodd det var noe som var snekret sammen. Uavhengig av det, saa elsker eg den.

Horte igjennom deler av den nye plata i dag. Syns det virket veldig bra. Noen gjennomlyttinger til saa sitter den nok i likhet med de andre.

Lenke til kommentar
Italian journalist faces charges

Six weeks prior to the European release date of the upcoming DIMMU BORGIR album "In Sorte Diaboli" on April 27th, the album appeared on a website featuring free downloads for everybody. Since press worldwide was supplied with individual download accounts for the music on the Nuclear Blast website instead of regular promotional CDs, the source was found very fast: it was the soundfiles of Luca Pessina, writer for the Metalitalia webzine and also news editor for the Italian issue of Metal Hammer, and his personal watermark could be found on the files. On behalf of Nuclear Blast legal steps are already in progress, and he could face charges and indemnity claims.

pwn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...