Glufsa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 In Sorte Diaboli er ett ganske så bra album, men liker dog Puritanical Euphoric Misanthropy bedre. =) 8146639[/snapback] Enig med deg, det er yndlingsalbumet mitt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 In Sorte Diaboli er ett ganske så bra album, men liker dog Puritanical Euphoric Misanthropy bedre. =) 8146639[/snapback] Puritanical Euphoric Misanthropy funker, men For All Tid er mye bedre. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 la oss ikke krangle om hvilket Dimmu Borgir album som er best... alle har hver sin smak. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) en annen sak: hvilke album har dere? de jeg har er: Godless Savage Garden Enthrone Darkness Thriumphant Puritanical Euphoric Misanthropia og Stormblåst MMV alle på CD seff, må jo støtte bandene man liker personlig liker jeg låten "Spellbound (By The Devil)" best... Endret 13. mars 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 personlig liker jeg låten "Spellbound (By The Devil)" best... 8148920[/snapback] Spellbound er en god livelåt, men jeg synes den ikke høres så utrolig bra ut på platen. Mourning Palace, som jeg mener er låten før Spellbound på Enthrone Darkness Triumphant albumet, er ganske mye bedre. Den har et genialt riff! Uansett, jeg har gått veldig lei av Dimmu i det siste faktisk. Etter å ha hørt på dem utrolig mye begynner alt å bli litt kjedelig! Hører litt på For All Tid albumet, men det blir vel det. Kommer sikkert til å kjøpe meg den nyeste når den kommer ut da! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 la oss ikke krangle om hvilket Dimmu Borgir album som er best... alle har hver sin smak. 8147667[/snapback] Vi krangler ikke, vi diskuterer. Jeg synes Stormblåst(ikke RR) er det beste. PEM er også veldig bra, men ingen slår stemningen i Stormblåst Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Stormblåst er ganske bra ja. Den gamle versjonen av Broderskapets Ring er ganske så utrolig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 I hellvette...nytt album ute og vanker ja. Har ikkje eg faatt med meg for fem flate orer. Som mange andre her inne var det DB som jekket meg inn mot black metal. Husker eg syns det var braak og spetakkel naar eg satt hos ein kamerat paa vors. ein sommer, opptil fleire ganger. Men saa fallt eg liksom for Mourning Palace videoen.WW2 klipp snekret sammen med den musikken satt jo som eit skudd etter noen gjennomtittinger^^ Burn in hell coveren var jo bra ogsaa. Dermed var det gjort. Liker alle utgivelsene veldig godt eg altsaa. Dimmu Borgir - World Misanthropy DVDen herjer jo balleskjegget ogsaa. Kings of the carnival ceation er jo magisk Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Men saa fallt eg liksom for Mourning Palace videoen.WW2 klipp snekret sammen med den musikken satt jo som eit skudd etter noen gjennomtittinger^^ 8150307[/snapback] Er den videoen offisiell, eller er den bare laget av en random dimmu fan? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg tror den er snekret sammen, det finnes en sånn film til puritania også. Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Mener nå at Mourning Palace filmen er offisiell, virker nå slik.. men intil vi får noe faste fakta om det emnet, så forblir det uklart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har alltid trodd det var noe som var snekret sammen. Uavhengig av det, saa elsker eg den. Horte igjennom deler av den nye plata i dag. Syns det virket veldig bra. Noen gjennomlyttinger til saa sitter den nok i likhet med de andre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 venter til det er å få i CD format før jeg hører det nye albumet jeg. er mye morsommere å høre plata for første gang i et ordentlig anlegg. regner med at det sitter som støpt uansett, er ikke redd for kvaliteten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skal legge inn ein bestilling på plata eg også, noen ganger er det litt vanskelig å holde seg på matta Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 En venn av meg har sendt meg noen sanger som er paa den nye platen, men jeg tror jeg uansett kommer til aa kjoepe meg en kopi. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har hørt igjennom hele albumet, og jeg SKAL ha den cd'n. =) Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 En venn av meg har sendt meg noen sanger som er paa den nye platen, men jeg tror jeg uansett kommer til aa kjoepe meg en kopi. 8161953[/snapback] Samme her, liker alle sangene som er på cd-en, gleder meg til ancestral fever også Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Italian journalist faces charges Six weeks prior to the European release date of the upcoming DIMMU BORGIR album "In Sorte Diaboli" on April 27th, the album appeared on a website featuring free downloads for everybody. Since press worldwide was supplied with individual download accounts for the music on the Nuclear Blast website instead of regular promotional CDs, the source was found very fast: it was the soundfiles of Luca Pessina, writer for the Metalitalia webzine and also news editor for the Italian issue of Metal Hammer, and his personal watermark could be found on the files. On behalf of Nuclear Blast legal steps are already in progress, and he could face charges and indemnity claims. pwn Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Så det er der jeg har albumet fra? Skal investere i en skikkelig kopi når det kommer ut, fikk nesten litt dårlig samvittighet nå. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 skulle ønske de kunne selge dem på nettet i flac også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg