Xiphac Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Regner med at det er albumet han sikter til. For All Tid albumet er utrolig bra....."Inn I Evighetens Mørke Part 1" og "Det Nye Riket" for eksempel,er to som jeg har spesielt stor sans for.. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Enig med deg der FTVitraL_ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva synes dere _egentlig_ om dette omstridte, forhatte, men også elskede bandet? 7318736[/snapback] Jeg liker dem ikke. Får vondt i hodet av å høre på dem. Finner rett og slett ikke det musikalske i sangene deres. Kan høre på Cradle of Filth, Children of Bodom o.l, men ikke Dimmu Borgir. Coverlåta de har av Twistet Sisters' "Burn in Hell" er imidlerid fengende.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Synes det låter fett til tross for dårlig lyd, hva synes folket? Lenke til kommentar
password Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som har et mer eksakt tidspunkt for utgivelsen av nyalbumet enn " over nyttår"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Synes det låter fett til tross for dårlig lyd, hva synes folket? 7372682[/snapback] Det avhenger VELDIG på hvordan produksjonen av CDn er. Låta høres kul ut den, får faktisk litt oldschool Dimmu-vibber, men det hjelper lite om de overproduserer hele skiten som de gjorde på Stormblåst-remaken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hører aldri på svartmetall og sånn, men det er EN Dimmu Borgir sang jeg har på PCn. det er coveren til Powerslav med Iron Maiden ...eller.. nå ble jeg litt usikker her.Er det Dimmu Borgir som gir cover av den? jeg husker ikke hvilket band. for meg er alle slike band like :S Lenke til kommentar
password Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Svarer herved på mitt tdligere innlegg og sp. mål. Det nye albumet kommer i begynnelsen av mai, nærmere bestemt rundt den 7. i tyskland, for så den 8. eller 9. her i norge...Hmmm... Uff....Jeg klarer ikke bare sitte å vente... trodde juleaften i år skulle bli noe stort men....den gang ei....Genser er fint Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg hører aldri på svartmetall og sånn, men det er EN Dimmu Borgir sang jeg har på PCn. det er coveren til Powerslav med Iron Maiden ...eller.. nå ble jeg litt usikker her.Er det Dimmu Borgir som gir cover av den? jeg husker ikke hvilket band. for meg er alle slike band like :S 7373883[/snapback] Dimmu har covret Powerslave ja. Hvis du liker den, sjekk ut Metal Heart, som er et anna bra cover Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Og Fast as a shark, for å ikke glemme Burn in hell som er et glimrende cover av Twisted Sister. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Den beste coveren dems er jo helt klart Bathory's "Satan My Master". De andre er kjedelige. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dimmu Borgir er ikke noe for meg, det vil si, de nyere utgivelsene.. Stormblåst og For All Tid er to av de flotteste album jeg har, men Dimmu forandrer seg mye, og slik jeg ser det beveger de seg lengre og lengre bort fra det gode utgangspunktet de hadde. Jeg mener den nye musikken deres er for mye fokusert på popularitet og samtid(og fremtid..) Skal man høre på Svartmetall kan man høre på noe som representerer musikken/sjangeren på en bedre måte enn det Dimmu Borgir klarer. Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dog, jeg sliter litt med imagen til gutta. Oppnedkors og nagler og svart, svart, svart. "Ooooh, vi er tøffegutta som hater Gud, lizm". Grow up. Du trenger ikke se ut som en nisse selv om du spiller mørk musikk, vett.. 7326937[/snapback] Akkurat på det punktet, er jeg helt enig. Dimmu er sweet, men imaget deres får det til å klø i bakhodet når jeg hører på dem. Får en konstant påminnelse om hvor jævlig teit det egentlig er. Imaget, altså. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Dimmu Borgir er ikke noe for meg, det vil si, de nyere utgivelsene.. Stormblåst og For All Tid er to av de flotteste album jeg har, men Dimmu forandrer seg mye, og slik jeg ser det beveger de seg lengre og lengre bort fra det gode utgangspunktet de hadde. Jeg mener den nye musikken deres er for mye fokusert på popularitet og samtid(og fremtid..) Skal man høre på Svartmetall kan man høre på noe som representerer musikken/sjangeren på en bedre måte enn det Dimmu Borgir klarer. 7828586[/snapback] Kan jo tenkes at noen hører på Dimmu fordi de liker det, ikke fordi de må høre på svartmetall. Endret 30. januar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dimmu Borgir er ikke noe for meg, det vil si, de nyere utgivelsene.. Stormblåst og For All Tid er to av de flotteste album jeg har, men Dimmu forandrer seg mye, og slik jeg ser det beveger de seg lengre og lengre bort fra det gode utgangspunktet de hadde. Jeg mener den nye musikken deres er for mye fokusert på popularitet og samtid(og fremtid..) Skal man høre på Svartmetall kan man høre på noe som representerer musikken/sjangeren på en bedre måte enn det Dimmu Borgir klarer. 7828586[/snapback] Kan jo tenkes at noen hører på Dimmu fordi de liker det, ikke fordi de må høre på svartmetall. 7832691[/snapback] Jaja, det er jo klart.. Hm. Jeg mente ikke at det skulle tolkes slik jeg antar du tolket det, formulerte meg litt feil i forhold til poenget mitt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes det låter fett til tross for dårlig lyd, hva synes folket? 7372682[/snapback] Digger den låten. Desverre blir den Nord Amerika eksklusivt på kommende album, så en må kjøpe Europa og Nord Amerika versjonen om en skal få med seg begge bonus sangene. Helt latterlig, spesielt siden det er et konsept album Heretic Hammer blir i så fall lastet ned for min del. Gidder ikke kjøpe 2 x In Sorte Diaboli for å få begge bonus sangene. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva synes dere _egentlig_ om dette omstridte, forhatte, men også elskede bandet? 7318736[/snapback] Jeg liker dem ikke. Får vondt i hodet av å høre på dem. Finner rett og slett ikke det musikalske i sangene deres. Kan høre på Cradle of Filth, Children of Bodom o.l, men ikke Dimmu Borgir. Coverlåta de har av Twistet Sisters' "Burn in Hell" er imidlerid fengende.. 7353524[/snapback] Undskyld meg. Men du klarer altså ikke og finne det musikalske i sangene til Dimmu, men i Cradle of Filth? Synes jeg er latterlig, spess siden Cradle of Filth er bare Dimmu rip off. Dimmu har også den beste vokalen i BM synes nå jeg, Dimmu er et av de beste banda nå for tiden. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er drøyt å kalle CoF en Dimmu-Ripoff når CoF er et eldre band enn Dimmu. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dimmu Borgir er et flott band. Jeg liker veldig godt de gamle platene, men jeg har ikke noe imot de nye. Selv om de har mistet en del av svartmetallen de en gang hadde, synes jeg at de forstatt klarer seg fint. Favorittlåten er helt klart Raabjørn Speiler Seg I Draugheimens Skodde. Fantastisk låt! Kanskje vi skulle lagd en albumguide? Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dimmu har covret Powerslave ja. 7513477[/snapback] Nå kødder du? Høres ikke mye ut som Shaggy det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg