teletubbiekid Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) ja de har en tour nå, de spiller i Oslo på Sentrum Scene den 6. november. gleder meg edit: support bandet er Amon Amarth. Endret 7. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Uff synes ikke noe særlig om bandet, men kan forstå dere som liker det Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Okay, var egentlig klar over den konserten i Oslo i høst. Men egentlig hadde jeg håpet på en Norgesturne eller noe i den dur. Dimmu er ikke så stort at jeg gidder å reise helt til Oslo for å oppleve dem. Dimmu Borgir hadde gjort seg fint på Folken Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 de spiller også på Metalheart-festivalen i Notodden den 16-18. august. hvis det er noe nærmere der du bor(?) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vel, kan vel ikke akkurat kalles nærmere. Men i hvertfall nærmere i tid. Vi får se hva som skjer, kanskje er jeg i Oslo i november også, jeg aner egentlig ikke hvor jeg er da (militærtjeneste). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva er setlista på turnèen deres akkurat nå? Er det samma turnè de har nå som innkluderer Sentrum Scene? Jeg har nemlig kjøpt billetter til den konserten og det hadde vært fint å vite hva de spiller Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dimmu har no avslutta ein turne i Nord-Amerika og skal spele på nokre festivalar i sumar. I tillegg til nemnde Metal Heart skal dei spele på Hell City Festival i Noreg. På desse festivalane får dei ikkje spele fullt set, maks ein time, og dei kan ein ikkje nytte som mal for resten av turneen, men dei promoterer same album i haust som no og difor kan ein sjølvsagt sjå på setlistene frå Nord-Amerika-turneen. http://www.dimmu-borgir.com/tour.html Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 The Invaluable Darkness Tour 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor IntroProgenies of the Great Apocalypse Vredesbyrd Cataclysm Children Kings of the Carnival Creation Sorgens Kammer del II Indoctrination A Succubus in Rapture The Serpentine Offering Drum solo The Chosen Legacy The Insight and the Catharsis Spellbound Mourning Palace The Fallen - Outro er vel samme i USA og Norge; Sentrum Scene, i og med at det er samme turné. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Åh, det var najs liste Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Progenies of the Great Apocalypse Vredesbyrd Cataclysm Children Kings of the Carnival Creation Spellbound Mourning Palace Da bestiller jeg billetter til den konserten... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Da bestiller jeg billetter til den konserten... 8811627[/snapback] good for you btw noen Amon Amarth fans her? har ikke hørt dem før jeg så denne. var faktisk ganske bra Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Amon Amarth og Dimmu Borgir er faktisk mine to favoritt bands, så jeg gleder meg max PS: du burde forresten høre Runes to my memory og Death in fire, geniale sanger fra amon amarath Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 tja.. Cry of The Black Birds var best. var ikke sånn typisk dyp grizzly-aktig vokal i den Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Heisann! Jeg har en oppgave på skolen. Det er å finne en norsk artist som synger på norsk og spille av sangen i klassen. Jeg skal spille av noe fra Dimmu Borgir så klart. Så vidt jeg vet, så er det bare For All tid og Stormblåst som har sanger på norsk. Jeg tenkte på Antikrist, men synes det ble litt grovt å spille den va i en klasse full av 14-åringer som synes vg-lista er verdens beste musikk. Så jeg trenger altså forslag til sanger som ikke er altfor "jævlig" tekst på. Endret 8. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) For All Tid og Stormblåst er jo de beste albumene For øvrig har du cleanvokalen på Allehelgens Død i Helveds Rike, og Vredesbyrd, som er helt norsk. Endret 8. juni 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) For All Tid og Stormblåst er jo de beste albumene For øvrig har du cleanvokalen på Allehelgens Død i Helveds Rike, og Vredesbyrd, som er helt norsk. 8813212[/snapback] Den er tøff den, men vokalen er veldig utydelig edit: Jeg synes også at Stormblåst og For All Tid er de beste albumene Tror dere Hunnerkongen.... kunne vært noe? Endret 8. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nyinnspillingen av Raabjörn fra EDT kunne kanskje vært noe. Litt bedre produksjon på den, så letter du dagen for klassen din litt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 sangen Stormblåst er også fin da Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Broderskapets ring, den er på Stormblåst cden.. Kjempefin sang Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du kommer uansett til å få høre mange dumme kommentarer om du spiller Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg