fbassbassbass Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvilket album er best? 8718660[/snapback] jeg kan nok si at noe album som er best, eksisterer ikke. men min favoritt må vel bli Spiritual Black Dimensions Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har selv veldig sansen for "For all tid". Albumet er så herlig melodiøst, etter min mening Dimmu Borgir på sitt aller beste. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 har tenkt til å kjøpe et nytt Dimmu Borgir album snart. har tenkt til å ha kjøpt alle til slutt, men kjøper dem én etter en. får mer glede av dem da, dessuten er det lettere for lommeboka De jeg har fra før: Enthrone Darkness Triumphant Godless Savage Garden Puritanical Euphoric Misanthropia Stormblåst (2005) In Sorte Diaboli spørsmålet er hvilket album burde jeg kjøpe nå? Klarer ikke bestemme meg helt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 har tenkt til å kjøpe et nytt Dimmu Borgir album snart. har tenkt til å ha kjøpt alle til slutt, men kjøper dem én etter en. får mer glede av dem da, dessuten er det lettere for lommeboka De jeg har fra før: Enthrone Darkness Triumphant Godless Savage Garden Puritanical Euphoric Misanthropia Stormblåst (2005) In Sorte Diaboli spørsmålet er hvilket album burde jeg kjøpe nå? Klarer ikke bestemme meg helt.. 8768375[/snapback] Du har allerede det beste og nest beste albumet, så hvorfor ikke gå for Spiritual Black Dimensions? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 har tenkt til å kjøpe et nytt Dimmu Borgir album snart. har tenkt til å ha kjøpt alle til slutt, men kjøper dem én etter en. får mer glede av dem da, dessuten er det lettere for lommeboka De jeg har fra før: Enthrone Darkness Triumphant Godless Savage Garden Puritanical Euphoric Misanthropia Stormblåst (2005) In Sorte Diaboli spørsmålet er hvilket album burde jeg kjøpe nå? Klarer ikke bestemme meg helt.. 8768375[/snapback] Skulle jeg kjøpt et nytt album nå hadde det vært Death Cult Armageddon. Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har selv veldig sansen for "For all tid". Albumet er så herlig melodiøst, etter min mening Dimmu Borgir på sitt aller beste. 8721171[/snapback] Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt enten Spiritual Black Dimensions eller Death Cult Armageddon Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva i all verden var logikken i det? De albumene er ikke akkurat like. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 okei, jeg liker albumet Puritanical Euphoric Misanthropia best, det er det mest gjennomførte og helhetlige albumet imo. hvilket ligner mest på det? (av de jeg ikke har) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt enten Spiritual Black Dimensions eller Death Cult Armageddon 8770289[/snapback] Kjenner godt til begge de to albumene, og etter min mening når ingen av dem opp til For all tid, i alle fall ikke DCA. Spritiual Black Dimensions er et knakende godt album, men jeg holder fortsatt en knapp på For all tid. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 okei, jeg liker albumet Puritanical Euphoric Misanthropia best, det er det mest gjennomførte og helhetlige albumet imo. hvilket ligner mest på det? (av de jeg ikke har) 8770442[/snapback] Huff, trommene er alt for høyt mikset på den cd-n men bortsett fra det konge-skive Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hørte mye på Dimmu 99-02, idag er det ærlig talt bare Spiritual jeg tar fram fra tid til annen. Det meste av Dimmu er for meg umiddelbart fengende, men med veldig kort levetid. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Huff, trommene er alt for høyt mikset på den cd-n men bortsett fra det konge-skive 8783689[/snapback] syns det er flott med litt trøkk i musikken jeg Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har sinnsykt lyst på Hell-festivalen nå Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) joda, fint med trøkk, men det blir liksom litt for mye. Menmen, hadde vel kanskje lignet en god del mere på DCA hvis de hadde vært lavere, og det hadde kanskje ikke vært så bra Endret 6. juni 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 åssen er produksjonen i Spritiual Black Dimensions da? omtrent som Enthrone Darkness Triumphant eller? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De to er temmelig like ja. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har aldri takla EDT, og det har nok endel med produksjonen å gjøre. SBD har mer trøkk og dynamikk. Men dette har jo også endel med låtmaterial og det mer kaotiske lydbildet å gjøre. Men er jo Abyss-lyd på begge lzzm! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Er enig med Arrosiach at For All Tid er DB beste, og Sannhetens Hersker er den beste sangen For All Tid er rett på sak og presenterer et lite stykke BM kunstverk og kommer nok på topp10 Gratulerer med dagen Arrosiach btw Endret 7. juni 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mange takk ultimatedeskjet Kanskje jeg blir servert den nyeste Dimmu-plata i bursdagsgave, hvem vet? Forresten, reiser Dimmu på tour nå i nærmeste framtid? De har jo tross alt en ny plate å promotere. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dei spelar i Oslo i haust, oktober eller november på Spektum Scene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg