Programvare Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg synes at The Serpentine Offering klarer seg fint, men jeg liker The Sacreligious Scorn MYE bedre. 8675665[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! Beste sangen fra det nye albumet etter min mening 8675787[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir 8676197[/snapback] Samme her.. misstenker at det er nøkkelen inn i dimmu, for de som ikke liker såpass ekstrem musikk fra før av.. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir 8676197[/snapback] Samme her.. misstenker at det er nøkkelen inn i dimmu, for de som ikke liker såpass ekstrem musikk fra før av.. 8676219[/snapback] Ja. Hørte den vel en gang i starten av 8 klasse. Så hadde ikke hørt på så mye av slik ekstrem musikk før det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir 8676197[/snapback] Dimmu har en split-utgivelse sammen med Old Mans Child. Ei venninne (som likte Dimmu) kjøpte den og spilte for meg. Tror jeg syns det var litt bråkete.. Så kjøpte jeg Death Cult Armageddon fordi den var billig og fordi jeg var nysgjerrig, og den satt langt bedre. Jeg liker dem når de blir over-svulstige og nærmer seg filmmusikk. Tøff skive det. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Her rundt omkring var det Burn in Hell. Den var med i en lokal snowboardfilm, og så ble alle hekta på den. Ingen likte noen av de andre sangene though. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir 8676197[/snapback] Samme film som jeg kom i kontakt med Dimmu ja. Men hørte på Mayhem og sånt før Dimmu da, så 'ekstrem musikk' var ikke noe ukjent for meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Første jeg hørt var Antikrist. Hørte om dette "syke bandet" fra en kompis, så måtte sjekke det ut. Musikken var fæl, men fascinerende da jeg aldri hadde hørt noe liknende, og da jeg fant ut de var norske ble begeistringen enda større. Så jeg hørte litt på det og nå er jeg her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som kan skaffe meg piano-noter til noen Dimmu Borgir-sanger. Jeg vil ha følgende: Mourning Palace Det nye riket Takker ps. Jeg har Guitar Pro, men det stinker Jeg har også spurt i "lurer du på hvor noten ligger"-tråden, men tenkte at det kanskje ikke var så mange som så det der inne. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Første jeg hørt var Antikrist. 8677097[/snapback] Nydelig start da, digg sang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Første jeg hørt var Antikrist. 8677097[/snapback] Nydelig start da, digg sang. 8683703[/snapback] Ja, den Antikrist er en skikkelig godlåt. Jeg elsker også mourning Palace. Jeg har lært den på piano Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har såvidt startet å høre på dimmu. Har to sanger liggende inne på mobilen; Progenies of the great apocalypse og Hybrid Stigmata - The Apostasy(?). Anyways, Hybrid Stigmata er kos å sette på på skolen på mobilen(så høyt som man får mobiler til å gå). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har såvidt startet å høre på dimmu. Har to sanger liggende inne på mobilen; Progenies of the great apocalypse og Hybrid Stigmata - The Apostasy(?). Anyways, Hybrid Stigmata er kos å sette på på skolen på mobilen(så høyt som man får mobiler til å gå). 8685263[/snapback] Hvis du akkurat har begynt å høre på Dimmu, så anbefaler jeg Mourning Palace. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, den er genial En av de første sangene fra Dimmu jeg fikk hekta på og måtte høre hele tiden Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har såvidt startet å høre på dimmu. Har to sanger liggende inne på mobilen; Progenies of the great apocalypse og Hybrid Stigmata - The Apostasy(?). Anyways, Hybrid Stigmata er kos å sette på på skolen på mobilen(så høyt som man får mobiler til å gå). 8685263[/snapback] du kan da ikke spille Dimmu Borgir på mobilen! Dimmu Borgir skal spilles på et anstendig anlegg, ihvertfall noe med stereo.. (god musikk fortjener det vettu ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir 8676197[/snapback] Første sangen jeg hørte var Kings Of The Carnival Creation. En kamerat viste meg også ble jeg avhengig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 du kan da ikke spille Dimmu Borgir på mobilen! Dimmu Borgir skal spilles på et anstendig anlegg, ihvertfall noe med stereo..(god musikk fortjener det vettu ) 8685838[/snapback] Har "stereo" på mobilen(to høyttalere, men den enere er kraftigere en den andre ). Hybrid Stigmata passer til å skremme folk. Det er gøy. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Noen som har notene til Sorgens Kammer for piano? Pm meg Endret 24. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ikke så mye "med" i heavy... men liker de rolige sangene som Sorgens kammer, Det nye riket, Alt lys er svunnet osv. Covrer de fleste på gitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg