Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir  :D

8676197[/snapback]

Samme her.. misstenker at det er nøkkelen inn i dimmu, for de som ikke liker såpass ekstrem musikk fra før av..

Lenke til kommentar
Hva er den første sangen dere hørte fra Dimmu? Her var det Puritania. Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte den på starten av en av CKY filmene. Fortsatt en av mine favoritt sanger av Dimmu Borgir  :D

8676197[/snapback]

Samme her.. misstenker at det er nøkkelen inn i dimmu, for de som ikke liker såpass ekstrem musikk fra før av..

8676219[/snapback]

Ja. Hørte den vel en gang i starten av 8 klasse. Så hadde ikke hørt på så mye av slik ekstrem musikk før det.

Lenke til kommentar

8676197[/snapback]

Dimmu har en split-utgivelse sammen med Old Mans Child. Ei venninne (som likte Dimmu) kjøpte den og spilte for meg.

Tror jeg syns det var litt bråkete..

Så kjøpte jeg Death Cult Armageddon fordi den var billig og fordi jeg var nysgjerrig, og den satt langt bedre. Jeg liker dem når de blir over-svulstige og nærmer seg filmmusikk. Tøff skive det.

Lenke til kommentar

8676197[/snapback]

Samme film som jeg kom i kontakt med Dimmu ja. Men hørte på Mayhem og sånt før Dimmu da, så 'ekstrem musikk' var ikke noe ukjent for meg.

Lenke til kommentar

Første jeg hørt var Antikrist. Hørte om dette "syke bandet" fra en kompis, så måtte sjekke det ut. Musikken var fæl, men fascinerende da jeg aldri hadde hørt noe liknende, og da jeg fant ut de var norske ble begeistringen enda større. Så jeg hørte litt på det og nå er jeg her :)

Lenke til kommentar

Noen som kan skaffe meg piano-noter til noen Dimmu Borgir-sanger.

Jeg vil ha følgende:

Mourning Palace

Det nye riket

Takker

ps. Jeg har Guitar Pro, men det stinker

Jeg har også spurt i "lurer du på hvor noten ligger"-tråden, men tenkte at det kanskje ikke var så mange som så det der inne. ;)

Lenke til kommentar

Har såvidt startet å høre på dimmu. Har to sanger liggende inne på mobilen; Progenies of the great apocalypse og Hybrid Stigmata - The Apostasy(?). Anyways, Hybrid Stigmata er kos å sette på på skolen på mobilen(så høyt som man får mobiler til å gå). :love:

Lenke til kommentar
Har såvidt startet å høre på dimmu. Har to sanger liggende inne på mobilen; Progenies of the great apocalypse og Hybrid Stigmata - The Apostasy(?). Anyways, Hybrid Stigmata er kos å sette på på skolen på mobilen(så høyt som man får mobiler til å gå). :love:

8685263[/snapback]

Hvis du akkurat har begynt å høre på Dimmu, så anbefaler jeg Mourning Palace. ;)

Lenke til kommentar

8685263[/snapback]

du kan da ikke spille Dimmu Borgir på mobilen! Dimmu Borgir skal spilles på et anstendig anlegg, ihvertfall noe med stereo..

(god musikk fortjener det vettu ;))

Lenke til kommentar

8676197[/snapback]

Første sangen jeg hørte var Kings Of The Carnival Creation. En kamerat viste meg også ble jeg avhengig.

Lenke til kommentar
du kan da ikke spille Dimmu Borgir på mobilen! Dimmu Borgir skal spilles på et anstendig anlegg, ihvertfall noe med stereo..

(god musikk fortjener det vettu ;))

8685838[/snapback]

Har "stereo" på mobilen(to høyttalere, men den enere er kraftigere en den andre :p ).

Hybrid Stigmata passer til å skremme folk. Det er gøy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...