Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!


H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg så sykt til konserten dems. Da blir det svarte klær, nagler, svæært hjemmelagd opp-ned kors, og bare skrike løs  :D

8614059[/snapback]

tviler på at du får ha på deg nagler på konserten. regner med at du forstår hvorfor :thumbup:

8614071[/snapback]

 

Hater at folk skal ha nagler i klærne på en konsert. Var på CoB konsert ifjor, og da er det en sånn emobitch som steller seg foran meg og begynner å hoppe etc. Armenene mine var helt ødelagte.

Lenke til kommentar
De som slutter å høre på Dimmu Borgir pga sell-outs...de kan bare ligge unna musikk i det hele tatt... :)

Det er såpass få folk i verden som slutter å høre på Dimmu bare pga av de er sell-outs at det er ikke engang verdt å nevne. Grunnen til at du nevner det, er sikkert fordi du misforstår hele situasjonen. De er ikke oss fans som har forandret oss, det er Dimmu som har forandret seg.

 

Den eneste grunnen til at Dimmu selger så godt er fordi musikken deres har blitt mer topp 20 vennlig. Og derfor stemmer det at indirekte at vi ikke liker den nye musikken når den selger godt. Men det er som sagt svært indirekte.

Folk som liker black metal, liker svært skjeldent topp 20 lignende musikk. Så når Dimmu gjør musikken sin mer topp 20 vennlig er det bare naturlig at vi begynner å mislike musikken. Og Dimmu hadde aldri klart å selge så godt hvis de ikke hadde forrandret musikken på den måten de har gjort.

 

IKKE fordi 'det ikke er kult å like topp 20 lignende musikk', men rett og slett fordi vi skjeldent liker kommersiell musikk.

Lenke til kommentar

Dimmu Borgir er absolutt blant det beste Norge har å by på. Veldig kraftig, tung og episk musikk, samme med tekstene. Jeg bare elsker "atmosfæren" til Dimmu!

 

Nå sant skal sies så hører jeg ikke så mye på de lenger. Jeg har gåttt vekk fra black og ekstrem-metal de siste årene, kanskje jeg skal høre gjennom ett par album igjen, jeg var jo tross alt blod-fan en stund

:p

 

Men på Dimmu Borgir live in Hell 29. Juni er jeg å finne uansett!

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at Dimmu Borgir lager blackmetal/ekstremmetall for de som ikke liker den type musikk. Med det mener jeg at jeg jeg har snakket med flere som liker Dimmu Borgir godt, men ikke hører på noen andre band i samme sjanger. Det blir som med Metallica, mange som liker Metallica, men hvor mange liker thrash metal generelt?

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at Dimmu Borgir lager blackmetal/ekstremmetall for de som ikke liker den type musikk. Med det mener jeg at jeg jeg har snakket med flere som liker Dimmu Borgir godt, men ikke hører på noen andre band i samme sjanger. Det blir som med Metallica, mange som liker Metallica, men hvor mange liker thrash metal generelt?

8662126[/snapback]

 

Det er sant det du sier her. Selv her jeg sansen for Dimmu selv om jeg også liker mye annen ekstremmetall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...