Mala Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) LE versjonen av hva da? In Sorte Diaboli? 8521499[/snapback] Ja glemte jo å skrive det ^^ EDIT: Lol Var ganske flott dette coveret her,men man fikk jo med eit mini-speil eller noe(sikkert for å stive av). Endret 2. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kings Of The Carnival Creation er en sang jeg annbefaler alle som som har "lagt merke til" Dimmu Borgir... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kristne satanister er "djevel-dyrkere" right? er enig i at det er dumt ja. selv føler jeg intet behov for å kalle meg en satanist, delvis pga jeg ikke liker å klassifisere meg selv, og delvis pga jeg ikke er enig i alle LaVeys påfunn skjønner ikke hvorfor Shagrath har noe behov for å promotere sitt livssyn heller.. kanskje han syns han er tøff men som Nyhus sa så spiller det liten rolle for meg hva de er, satanister, pinsevenner, whatever, så lenge musikken deres er bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lavey-satanister. 8522659[/snapback] Snakker vi Gaahl her? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lavey-satanister. 8522659[/snapback] Snakker vi Gaahl her? 8523289[/snapback] Vi snakker LaVey satanisme http://en.wikipedia.org/wiki/LaVeyan_Satanism Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lavey-satanister. 8522659[/snapback] Snakker vi Gaahl her? 8523289[/snapback] Vi snakker LaVey satanisme http://en.wikipedia.org/wiki/LaVeyan_Satanism 8523502[/snapback] Klar over hva det er, var mer et spørsmål om det er lavey Gaahl følger. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nå er ikke jeg Gaahl ekspert, men etter hva jeg har hørt han si, så gjør han det til en viss grad ja. Men han tolker den på sin egen måte, en måte som er litt annerledes i fra hvordan de fleste andre satanister jeg har truffet tolker den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ette å faktisk ha sett igjennom tekstheftet gjikk det opp for meg koffor det fulgte med eit lite speil Tekstene er jo speilvendt. Endret 2. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spør for en venn av meg: Hva heter låta til Dimmu hvor det brukes clean vokal? (Finnes bare en) Hører ikke noe på bandet selv så jeg kunne ikke hjelpe henne. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Mange av sangene deres har clean vokal, i tillegg til den typiske BM vokalen. Men en sang som bare har clean... Den kan ikke jeg huske. Perfection or Vanity og Inn I Evighetens Mørke Part I har ingen vokal i hele tatt. Det er nok det nærmeste. Men kanskje det er én sang jeg har gått glipp av? Endret 2. mai 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Beklager, skulle vært et spørsmålstegn inne i den parantesen ;p (Finnes bare en..?) Eneste hun fortalte meg var at hun var ute etter låta til dimmu med clean vokal. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Av eldre Dimmu finner man clean i "Over Blekende Blåner Till Dommedag" Men når Vortex ble med så har han hatt innslag med clean vokal i svært mange sanger. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spør for en venn av meg: Hva heter låta til Dimmu hvor det brukes clean vokal? (Finnes bare en) Hører ikke noe på bandet selv så jeg kunne ikke hjelpe henne. 8523665[/snapback] kanskje Puritania. den er vel ikke clean, mer metallisk, og litt "crispy" men renere vokal i den enn resten av Dimmu Borgirs sanger imo. eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Shagrath i Puritania er hvertfall langt i fra hva jeg definerer som clean. Sanger hvor Vortex synger: -Reptile -The Insight and the Catharsis -Kings of the Carnival Creation -Hybrid Stigmata - The Apostasy -The Maelstrom Mephisto -Sympozium -Progenies of The Great Apocalypse -Allhelgens Død i Helveds Rike Er de jeg kan huske nå hvertfall. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spør for en venn av meg: Hva heter låta til Dimmu hvor det brukes clean vokal? (Finnes bare en) Hører ikke noe på bandet selv så jeg kunne ikke hjelpe henne. 8523665[/snapback] lurer på en ting: hvorfor vil hun ha absolutt den sangen, jeg kan ærlig talt ikke si at Dimmu Borgir er det regjerende bandet når det gjelder clean vokal. det finnes utallige bedre clean vokalister enn Vortex i mine øyne/ører. dessuten er Shagraths vokal noe av det som gjør Dimmu Borgir til et av mine yndlingband Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bror hennes sa hun burde høre en sang av Dimmu, den med clean vokal. Skjønner dette blir noe tynt når det tydligvis er en hel haug med dem. (Han husket ikke navnet på låta) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da er hun fucked hvis hun ikke får broren sin til å undersøke litt mer. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Broderskapets Ring er ganske sterkt preget av Silenoz' cleanvokal. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fin konklusjon og trekke må jeg si. Broren husket ikke navnet på låta, jeg burde kanskje ha formulert meg mer presist for å unngå overnevnte. Han hører ikke på slik musikk til vanlig, men han hørte en låt av dimmu, med clean vokal, som han ba henne sjekke ut. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Broderskapets Ring er ganske sterkt preget av Silenoz' cleanvokal. 8524512[/snapback] Ja stemmer det. Jeg syns å huske at han bare snakket i den sangen, men når jeg hører det igjen så er det vel egentlig veldig sakte synging. Endret 2. mai 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg